valg open source nettbutikk

Jeg bruker opencart på alle mine butikker, men angrer litt på valget. Out of the box er opencart helt ok, oversiktlig administrasjon og enkelt å sette opp. Men den mangler mange funksjoner som er standard på andre gratis løsninger, og jeg synes det blir for dumt å måtte betale haugevis av $ for funksjoner som egentlig burde være standard.

Det blir litt som "gratis barberhøvel" så står det med liten skrift at du får nye hver mnd til 599,-

Jeg bruker opencart på alle mine butikker, men angrer litt på valget. Out of the box er opencart helt ok, oversiktlig administrasjon og enkelt å sette opp. Men den mangler mange funksjoner som er standard på andre gratis løsninger, og jeg synes det blir for dumt å måtte betale haugevis av $ for funksjoner som egentlig burde være standard.

Det blir litt som "gratis barberhøvel" så står det med liten skrift at du får nye hver mnd til 599,-

Hva ville du ha valgt idag?

Har ikke kikket så mye etter alternativer siden jeg føler at pengene og tiden jeg har puttet inn i opencart installasjonene bare vil gå rett i dass om jeg bytter. Feks så koster det 50$ for en plugin som sender angrerettskjema med ordrebekreftelsen.
Og jeg hører at versjon 2 skal være på vei, og i følge skaperen så skal det fokuseres på å tilby alt som de andre løsningene har pluss litt til. Men det vil jo tiden vise.

Jeg brukte Zen-cart før, og synes det var helt ok. Helt til jeg skulle bytte design. Hos Zen-cart er designet og kildekoden i samme fil(er) så det var ett herk å endre design.

Men for all del, opencart er en grei løsning.

Sist redigert:
Topp