Jeg tror jeg ville valgt byens navn, men det er litt vanskelig å si egentlig. Dette med visit kan jo komme opp i teksten på siden, og hvis du legger det inn riktig (husker ikke helt hva det heter) så vil det komme opp i underteksten som kommer frem i resultatet fra søkemotoren til f.eks Google når folk søker på byen.Hei alle sammen
Jeg har en idé om å lage et nettsted om en by i Europa, og sitter litt på vippen om jeg skal bruke www."byensnavn".no eller www.visit"byensnavn".no?
Noen synspunkter på dette? Siden vil selvfølgelig være rettet mot et norsk publikum og all info på norsk.
/Dan
Jeg hadde også valgt byensnavn.no, men jeg vet ikke hva du mener med Alias @Håvard - Nordhost ? Dersom det bare er en ren redirect, så er det ikke verdt de fem minuttene det tar å sette opp (eller kortere), for det vil bli 0 trafikk der, kun avhengig av type-in.Jeg ville valgt «byensnavn».no som hovedside, og kanskje hatt et alias som var visit«byensnavn».no
Men, hvis jeg kjenner deg rett @Dan Åsen Hansen , så er det kanskje et litt spesielt bynavn som gjør at du får en "dobbel ending" i domenet, som visuelt ser litt spesielt ut – så kanskje ikke bruk ".no" i logoer osv.