Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Val av webhost

sight

New Member
Jag ønskar att vet vilken webhost man bør vælja før sin .no domæn. Det kommer alltså vara mest nordiska besøkare.

Jag ser hær på forumet att många føredrar hostgator framfør f.ex golarge. Prismæssigt och utbud ær dom næstan lika.
Jag har sjælv gjort några tester på hastighet som ær vældigt viktigt och funnit ut att hosgator kommer upp i 400kbs från norge medan golarge kommer upp i 3200kbs. Det ær en betydlig skillnad.

Så varfør verkar så många vælja hostgator framfør golarge?
 

Alf

Medlem
Jag ønskar att vet vilken webhost man bør vælja før sin .no domæn. Det kommer alltså vara mest nordiska besøkare.

Jag ser hær på forumet att många føredrar hostgator framfør f.ex golarge. Prismæssigt och utbud ær dom næstan lika.
Jag har sjælv gjort några tester på hastighet som ær vældigt viktigt och funnit ut att hosgator kommer upp i 400kbs från norge medan golarge kommer upp i 3200kbs. Det ær en betydlig skillnad.

Så varfør verkar så många vælja hostgator framfør golarge?

Hostingen sin side var så kjapp verden rundt at en skulle tro de hadde servere i alle verdensdeler:)

InternetSupervision.com - Url Check
 

sight

New Member
Det der sier ikke noe om hvor rask hosting de leverer, bare hvor rask hjemmesiden deres er.
Det var det som ante mig. Jag ser ju att det ær en massa folk som føredrar Hostgator framfør lokala aktører Tonny. Och jag ser att många bruker-stora siter anvænder sig av HG. Kan jag fråga dig om det ær vært att satsa på HG om jag inte bryr mig om oppetid och support (den ær før mig marginell)

Ær hastigheten så god eller jæmførbar med en norsk aktør så som GoLarge eller ProISP?
 

Alf

Medlem
Alf, pratar du om golarge eller hostgator?

Hvis du ser litt lenger nede på testsiden ser du hva jeg la inn. Hostgator var like kjapp.

Bruker selv amerikansk på grunn av god service og support. Det å få krisehjelp på sekunder
24/7 betyr mye for meg. Tror heller ikke det har noe betydning hvor man hoster.

Alt går så fort i dag uansett.
 

sight

New Member
Tack ska ni ha før hjælpen;)
Jag kommer att testa ut Hostgator sedan alla pratar så gott om dom. Går det før trøgt får jag væll læra mig optimera siterna bættre.
 

Wilma

Medlem
sight: Ikke umulig at en norsk webhost er best i ditt tilfelle. Da står jo serveren i Norge. Det betyr blant annet kortere responstid. Her kan du sammenligne URL=****** fra div. webhoster, norske og utenlandske.
 
Sist redigert av en moderator:

Wilma

Medlem
Min forrige post ble redigert fordi jeg var nytt medlem. Jeg prøvde å finne de reglene, men uten hell. Nå er jeg vel allerede etablert nok til at dette ikke er noe problem, og ressursen jeg linket til vil faktisk hjelpe vedkommende.

Da ingen av mine andre lenker i etterfølgende tråder har blitt redigert på denne måten, har jeg mistanke til at dette er forsøk på sikring av affiliateinntekt, og at dette er grunnen til at tredjepart ikke skal se den nyttige ressursen. Prøver meg derfor igjen, fjernes det nå, så vil jeg hevde det drives sensur som ikke er til brukernes beste, og dermed anse ledelsen i forumet som korrupt.

sight: Her kan du sammenligne webhotell.
 

Tonny Kluften

Administrator
Den posten din fra 15 nov var din første post her på forumet og en typisk post for folk som svinger innom for å legge igjen lenke til sida si.
Kort sagt, første post med lenke til et slikt nettsted = fjerne lenke.
Men nå har du jo postet mange fine poster her så linken blir ikke fjernet nå :)
Slike nettsteder har det med å være utdaterte, går du god for at opplysningene er relevante?
 

Wilma

Medlem
Tonny: Det forstår jeg, og jeg beklager antagelsen min. Kan naturligvis ikke gå god for innholdet. Har ikke funnet noen feil med de hostene jeg har besøkt, men det er langt fra alle. Håper folk som er på kjøpetur og kommer fra sånne tjenester også ser til at innholdet er i tråd med produktet man kjøper.

Edit: Og takk for at du synes postene mine er fine, hah, det rimte! :D
 
Topp