Steven
Member
Har en leverandør i England som selger ett produkt, hvilket selger godt på nettbutikken jeg jobber med.
De sender vanligvis ikke med sporingsnummer med forsendelsene de sender ut. Nettbutikken deres er gammel og har kun ett "Merknad" hvor man kan skrive det man vil ha, på SAMTLIGE bestillinger har jeg etterspurt sporingsnummer, men aldri fått. Er vel for å spare penger.. Sendingen tar alt fra 5-7 dager. Hvor jeg vanligvis bestiller 1-2 stk per ordre.
Jeg bestilte 12 stk av leverandøren, i februar. Ingen av dem kom frem, Tok kontakt noen uker etterpå bestillingen var gjort og spurte hva som hadde skjedd. Produktene var blitt returnert, de sendte ut produktene igjen, MED sporing uten ekstra kostnad som god service. Jeg ble selvfølgelig kjempe happy! Nå kom de endelig frem i slutten av Mars.. Kontaktet dem nylig igjen da mine nye bestilte produkter heller ikke kom frem for å høre hva som hadde skjedd.. Jeg har brukt denne leverandøren i mange måneder uten problemer, før nå.
Da blir jeg fortalt dette:
Mulig jeg er litt kravstor her.. men de kunne i alle laget ett ultimatium eller forslag på hvordan vi skulle løse dette logistikk problemet. Betaler mer enn gjerne ekstra for Tracking services... Å avslutte ett business forhold sånn? Er det mulig? Hvordan kan de vite at jeg ikke sender fra en annen bruker fra en kaffesjappe på laptoppen til en og annen adresse?
Aldri oppplevd noe lignende..
uff...
*rister på hodet*
Hilsen oppgitt unggutt
De sender vanligvis ikke med sporingsnummer med forsendelsene de sender ut. Nettbutikken deres er gammel og har kun ett "Merknad" hvor man kan skrive det man vil ha, på SAMTLIGE bestillinger har jeg etterspurt sporingsnummer, men aldri fått. Er vel for å spare penger.. Sendingen tar alt fra 5-7 dager. Hvor jeg vanligvis bestiller 1-2 stk per ordre.
Jeg bestilte 12 stk av leverandøren, i februar. Ingen av dem kom frem, Tok kontakt noen uker etterpå bestillingen var gjort og spurte hva som hadde skjedd. Produktene var blitt returnert, de sendte ut produktene igjen, MED sporing uten ekstra kostnad som god service. Jeg ble selvfølgelig kjempe happy! Nå kom de endelig frem i slutten av Mars.. Kontaktet dem nylig igjen da mine nye bestilte produkter heller ikke kom frem for å høre hva som hadde skjedd.. Jeg har brukt denne leverandøren i mange måneder uten problemer, før nå.
Da blir jeg fortalt dette:
Min første reaksjon var, WHAT... Jeg har vært i nettbutikksbransjen siden jeg var en liten guttunge på 16 år og startet opp nettbutikken jeg driver i dag. Hva har mange årserfaring med saken å gjøre? Det at det aldri har skjedd før skal i bunn og grunn ikke ha noe med saken å gjøre sålenge kjøper er seriøs i intensjonene og er uskyldig.. Ser de på meg som scam? Jeg aner ikke..Hello Sir,
We have been in business for 5 years. We have sent many, many orders to Norway and we have never lost one until you started ordering.
Your previous orders never got to you either and we had to resend. There is a corrupt postal worker or something bad going on.
We will not send to you again. Not even tracked.
We will refund your last 4 orders that never got there. Please do not order again as they will be cancelled and refunded.
Regards,
Support
Mulig jeg er litt kravstor her.. men de kunne i alle laget ett ultimatium eller forslag på hvordan vi skulle løse dette logistikk problemet. Betaler mer enn gjerne ekstra for Tracking services... Å avslutte ett business forhold sånn? Er det mulig? Hvordan kan de vite at jeg ikke sender fra en annen bruker fra en kaffesjappe på laptoppen til en og annen adresse?
Aldri oppplevd noe lignende..
uff...
*rister på hodet*
Hilsen oppgitt unggutt