Utfordring til de intellektuelle!

sKrud

Meget sliten student
Hva er det egentlig du holder på med på det domenet ditt?
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance;Information Technology"

Fikk den der når jeg fårsøkte å åpne siden..

zapotek

Medlem
Logg inn som "skogtrollet" står det når jeg forsøker å gå til konkurransen. Det er dog ikke plass til å skrive mer enn "skogt". Hehe det er vel ikke dette som er utfordringen vel?

skogtrollet

Medlem
Hva er det egentlig du holder på med på det domenet ditt?
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance;Information Technology"

Fikk den der når jeg fårsøkte å åpne siden..

Antageligvis sitter du på jobb og de tillater ikke proxysider?

Logg inn som "skogtrollet" står det når jeg forsøker å gå til konkurransen. Det er dog ikke plass til å skrive mer enn "skogt". Hehe det er vel ikke dette som er utfordringen vel?
Jo :)

Travellingman

Nettgrunder
Intellektuell kalles den person som egner sin tid til tenking og analyser. Intellektuell betegner det å forholde seg abstrakt, rasjonelt og objektivt reflekterende til sin omverden. Å være intellektuell handler altså ikke nødvendigvis om å være spesielt intelligent; det skal mer forstås som en bestemt måte å anvende sin intelligens på i sitt møte med verden. Den intellektuelle tilgang står i motsetning til en mer umiddelbar, følelsesdrevet måte å oppfatte tingene på.
Adjektivet intellektuell kan også brukes om tenkemåter og kulturuttrykk, ikke bare personer. En åndsretning som legger stor vekt på det intellektuelle og ofte ensidig dyrker forstandslivet på bekostning av følelser og vilje, kan kalles intellektualisme. Intellektuell legning, begavelse og aktivitet kan kalles intellektualitet. Disse ordene er kommet til norsk via fransk fra det latinske intellectualis som igjen er dannet av intelligere, et ord som betyr «å forstå».
Intellektuell - Wikipedia

Topp