Tonny Kluften
Administrator
Prioritet risikerte sine kunders indeksering i Google med viten og vilje for å tjene penger. Det er ikke en ting som kjennetegner et seriøst firma. Det er tvertimot kjennetegn på et meget useriøst firma.
Hør her: Hva med å gjøre ett googlesøk før du poster noe slikt?Fra disse linkene leser jeg at citymaid er kastet ut.
Det er vel èn av hvor mange kunder prioritert har?
Prioritet har mye å forklare sine kunder, for nå er tre av kundene - Citymaid.no, Ferner.no og Direktmedia.no – utestengt av Google.
Baserer det kun på informasjon fra eksterne sider.
Webkommunikasjon - firmablogg: Prioritets kunder utestenges av Google
Personlig er jeg faktisk ikke så intressert i denne saken at jeg gidder å begynne noen omfattende forskning på området
SEO Spam Cops består blant annet av Prioritet Norge AS' nærmeste konkurrenter. Disse konkurrentene har tidligere blitt trukket frem som selve skoleeksemplet på blackhat SEO her til lands. Måten disse folka søkemotoroptimaliserte norway.com får Prioritet Norge AS til å fremstå som søte små skolejenter med roser i kinnene og en liten hvit sløyfe med røde prikker på i håret.[...]At det bak det pretensiøse navnet SEO Spam Cops befant seg noen "guttunger" overrasket meg, men forklarer vel kanskje også hvorfor de ikke har resurser til å konsentrere seg om andre enn prioritet for øyeblikket.[...]