Uppfinning

Hej gott folk.

Jag kom på en bra ide igår, vart tvungen att googla om produkten fanns, det var ett företag som nyligt tagit in 1 miljon i Crowd funding som hade något liknande, men på tok för avancerat och för dyrt. Verkar vara rätt i tiden, produkten deras blev utvald som en av 20 mest intressanta ider år 2015 av en tidskrift.

Vill inte säga vilken produkt men det finns i alla hem i hela världen iallafall, vart förvånad att det inte fanns någon som tillverkat sådan som jag tänkt mig. Tekniskt ska det inte vara några problem, bara sammanföra 2 helt vanliga produkter i en och samma produkt som kommer underlätta användandet..

Hur går man tillväga om man har en bra ide och vill få det genomfört? Tips tack :)

Peter Barbulla

New Member
Du ringer helt enkelt til Innovasjon Norges kontor i ditt distrikt, der har de samtalepartnere som vurderer din idé og hjelper deg videre. Det tidligere SVO, Statens Veiledningskontor for Oppfinnere er innlemmet i Innovasjon Norge, men tjenestene deres er de samme. Er du heldig stiller de sågar med kapital.

Topp