Takk for den, Msites Ltd!
Klart vi overreagerer alle av og til, blir satt litt ut, blir frustrert, sint, og jeg er forhåpentlig en av dem som kan angre meg etterpå. Jeg kunne spart meg for det som ble kalt trussel, men da heldigvis fra en som sank mye lavere enn meg som en reaksjon på det jeg skrev.
Alle hadde reagert når en får oppgitt et eksakt navn på en person som forteller om MULIGE overtramp til en samarbeidspartner. Den eneste hensikten med det må vel være å skade, eller kan noen se en annen hensikt? Man kan ikke "sladre" uten å måtte stå inne for det, derfor fikk jeg oppgitt navnet.
Jeg ber igjen om at hele denne tråden bare kan slettes av vår seriøse "leder" her inne, som forholder seg saklig, og lar oss medlemmer diskutere oss trøtte og leie av temaet. At vedkommende ønsker å rette en takk til en angiver (angiveri hørte visstnok til under krigen, for dem som har lest litt historie), og hvordan skal jeg tolke det? Ønsker dette individet også å skade meg og mine virksomheter på noen måte? Å rette en takk til en som ønsker å skade noen, det er vel verre enn å mene at jeg kommer med trusler? Det er dette jeg mener med intigritet, eller mangelfull sådan.
Det siste avsnittet håper og tror jeg vedkommende leser, og ligger intelligentsnivået over et minimum, så føler vel personen seg ganske dum nå han leser dette. Alt står jo svart på hvitt her inne, så det er vanskelig å snakke seg fra denslags patetiske, barnslige og - etter min mening - idiotiske uttalelser fra en sentral person i forumet.
Hvis det er ønskelig, så er det bare å svare meg, så skal jeg nok klare å lire av meg mer på en saklig måte, og uten å bruke uttrykk som "så kan jeg sende ham en takk".
Jepp!
Skal vi gi oss da? Jeg har fryktelig mye skrivearbeid å få unna, så jeg har ikke all verdens tid til å legge ut slik særlig mer nå.
J. - smiler og er fornøyd