Ungdomsbedrift-Reiseliv-Webside

sten

Medlem
Hei alle sammen!
Skulle gjerne hatt innspill på markedsføringstiltak til hjemmesiden.
Kort sagt markedsfører vi finnmark å reiselivsbedriftene her.
Vi er en ungdomsbedrift som driver dette.
Vi blir også å ha stand i februar, å der vil være mange personer.
Så tar også imot hjelp til design av stand, å markedsføringstiltak rundt det.
Effektiv-billig markedsføring er det vi er ute etter :D

Go North UB |
Der ser dere hva vi har til nå!

typisk

Utvikler
Marius Bergmo som driver Altaavisen er på dette forumet, du kan jo høre hva han kan tilby av reklameplass.
Ellers burde hjemmesiden blitt ferdig før dere markedsfører den. Logoen for eksempel tar mye plass og burde vært forminsket minst 50%.

sten

Medlem
Vi markedsfører den ikke ennå, men er ikke lenge til. Trenger mere info om finnmark før vi starter.

gonorth.jpg

Dette er noen av endringen jeg ville gjort til designet. Det er ingen grunn til å fortelle kundene nå de allerede vet. For eks. at hva nettadressen deres er under logoen.. Adressen kan være praktisk når den brukes på andre sider. Innhold er veldig viktig. Og at det er lett å bestille, det er forskjell på å ta kontakt å bestille et produkt.

Om kunder i kjøpsmodus er det viktig at de har muligheten til å sende enten en bestilling eller en prisforespørsel, og dette bør gjøres i eget skjema/ikke kontaktskjema..

sten

Medlem
gonorth.jpg

Dette er noen av endringen jeg ville gjort til designet. Det er ingen grunn til å fortelle kundene nå de allerede vet. For eks. at hva nettadressen deres er under logoen.. Adressen kan være praktisk når den brukes på andre sider. Innhold er veldig viktig. Og at det er lett å bestille, det er forskjell på å ta kontakt å bestille et produkt.

Om kunder i kjøpsmodus er det viktig at de har muligheten til å sende enten en bestilling eller en prisforespørsel, og dette bør gjøres i eget skjema/ikke kontaktskjema..

Er enig med logo.
Men man bestiller ikke produkter over vår side, vi annonserer kun for reiselivsbedrifter.
Vi har til nå fått noen samarbeidspartnere, hvor vår største partner er Rica hotellene i Finnmark.

sten

Medlem
Marius Bergmo som driver Altaavisen er på dette forumet, du kan jo høre hva han kan tilby av reklameplass.
Ellers burde hjemmesiden blitt ferdig før dere markedsfører den. Logoen for eksempel tar mye plass og burde vært forminsket minst 50%.

Angående Altaavisen, så er det ikke den rette veien å gå for å nå markedet vi sikter til.

MariusB

Skaper & Idémaker
Om dere kun ønsker å nå noen få, så er ikke fulldistribusjon veien å gå.

Sitat: Marius Bergmo / undertegnede

Lykke til med prosjektet! :)

sten

Medlem
hmm

Dere skriver som dere er tolv år. Er dere eldre, bør dere forsøke å få hjelp med rettskrivningen.

Beklager hvis jeg har problemer med rettskrivingen, men så er det ikke jeg som står for innhold på nettsiden.
Skriving er ikke min styrke, men vi er et lag som utfyller hverandre.
Mine svakheter er de andres styrke, og omvendt på andre områder.
Hvis du ser skrivefeil på hjemmesiden så kan du informere oss om det, så kan vi rette opp.
Men antar at du siktet til mitt innlegg her på Webforumet.

Topp