Fredrik
Medlem
Update: Kompisen min prøvde med repair først. Det virket ikke. Så kjørte han overskriv windows filene uten formattering???? Det var det han kalte det sa han. Jeg ba ham trippel sjekke om filene og alt skulle ligge der og han sa ja. Når han var ferdig fungerte alt topp men filene var borte! Dermed leverte han inn den til et firma som noen av dere har sagt tidligere. Koble disken til en annen maskin for å redde data.
Syns dette var rimelig interessant da dette kan skje hvem som helst og når som helst så jeg skal komme med update på resultat. Ellers takk for alle svar så langt.
Men vi er inne på temaet: Noen som vet om et bra gratis program for kjøring av backup til ekstern USB disk. Jeg bruker idag noe som heter memeo men syns ikke det funker helt optimalt.
Syns dette var rimelig interessant da dette kan skje hvem som helst og når som helst så jeg skal komme med update på resultat. Ellers takk for alle svar så langt.
Men vi er inne på temaet: Noen som vet om et bra gratis program for kjøring av backup til ekstern USB disk. Jeg bruker idag noe som heter memeo men syns ikke det funker helt optimalt.