Duplikatinnhold skal det nok ikke være, jeg har jo skrevet alt innholdet sjøl.. Når jeg bruker Copyscape finner jeg duplikater, men når jeg klikker på linken er ikke sida der. Dette "duplikatet" finnes jo ikke lenger, fordi innholdet de finner som duplikat nå er lagt inn på den nye sida. Ingen andre av de flyttede innleggene dukker opp på denne måten.
I andre tilfeller kommer Blogglisten opp som duplikat. Har denne noe å si, eller er Google for idiot til å fatte hvorfor "dupliktatet" er der?
Det med affiliate-lenker på fremsida: Jeg har jo hatt det ei stund nå. Banneren har jeg hatt der helt fra første dag, mens jeg har lagt inn 6 aff-linker i form av php (for å skjule støgg link). Merkelig at reaksjonen kommer først nå, for Google er såpass ofte innom sida mi og sjekker nytt innhold at man skulle tro at de hadde funnet feilene før.
Kom btw akkurat hjem etter å ha vært bortreist et par dager uten nett, og ser at det er en hel del feil i Webmaster Tools.
2 begrenset av robots, 4 ikke fulgt, 14 ikke funnet.. De to som er begrensa blir vel å funke etterhvert, ettersom det er to php-pynta aff-lenker som nå er fjerna..
Denne her dukker også opp:
"WWW/NonWWW Header Check: FAILED
Your site is not returning a 301 redirect from www to non-www or vice versa. This means that Google may cache both versions of your site, causing sitewide duplicate content penalties [SHOW | HIDE]."
Hjælp en stakkar i nød.
Edit: Hadde for øvrig sitert en annen nettside, og dette kom opp som duplikat. Dette er dog et ganske gammelt innlegg (7-8 måneder gammelt) så om det er dette som har fått meg straffa er det rart at det ikke har skjedd før.