Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trimeriet - Treningssenter

NilsF

Medlem
Jeg savner opplysninger om foretaksnavn og/eller foretaksnummer. Det burde være unødvendig å måtte søke opp whois for domenet, for å finne ut hvem man har å forholde seg til.

Navnet "Trimeriet" og domenenavnet trimeriet.com er kanskje utenfor webutviklers kontroll, men fremstår som tåpelig, hvis det da ikke har en spesiell lokalhistorisk forklaring. Man tenker at navnet er laget av en med Ng i norsk fra folkeskolen, som tror at trimming skrives med én "m", fordi det er bare én "m" i "trim".

Den hvite teksten over hovedbildene, vil jeg tro at kan være utfordrende for personer med nedsatt syn.

Det store røde feltet nederst, fremstår som unødvendig høyt. Kanskje også litt for dramatisk for et treningssenter, hvis fargen er ment å skulle assosieres med "blod, svette og tårer" :D
 

xdex

Medlem
Sant noe av det du sier her, NilsF. Navnet "Trimeriet" er det ikke noe jeg kan gjøre noe med, og "Trimeriet.no" er tatt, av forrige "eier" og siden eksisterer pr i dag fortsatt, det ligger historie bak her, og derfor valgte dem .com, igjen ikke noe jeg skulle ha sagt her.

Litt enig med den hvite teksten på slideshow, skal se hva jeg får til her ;)
 
Sist redigert:

CamillaPokita

New Member
Veldig fin og oversiktelig side! syntes ikke bunnen var så stor, mange nettsider som har det i dag. Ser Nils har nevnt teksten på bildene i toppen, jeg har ikke noe problemer med å lese den teksten, men kan hende enkelte syntes det er vanskelig.

bra jobba :D
 

William

Medlem
I og med att jag jobbar på PayPal så är jag lite arbetsskadad og går in och testar att göra ett köp direkt.

Skjonner inte riktigt vad som händer om jag skickar iväg en ansökan, kan jag gå direkt og träna efter det då? Varför inte ta betalningen direkt ved påmeldingen av medlemskap?

Mvh,
William
wtorsler@gmail.com
 

xdex

Medlem
I og med att jag jobbar på PayPal så är jag lite arbetsskadad og går in och testar att göra ett köp direkt.

Skjonner inte riktigt vad som händer om jag skickar iväg en ansökan, kan jag gå direkt og träna efter det då? Varför inte ta betalningen direkt ved påmeldingen av medlemskap?

Mvh,
William
wtorsler@gmail.com

Påmelding skjer manuelt via kontakt-skjema. Grunnen til dette er at hvert medlem må ha eget adgangskort som må registreres, og undertegnede må skrive under på kontrakt. Det er lagt opp til direkte betaling, og dette vil komme, når 3-part (som leverer kortsystemet) støtter dette. Pr i dag er dette altså ikke mulig.

Lookin' good :)

Takk skal du ha Torstein :)
 
Topp