Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tips om utenlandsk wordpressbyrå

tulling99

Medlem
Hei,

jeg skal i gang med et stort prosjekt hvor jeg skal sette opp og drifte en stor mengde wordpressider.

Jeg trenger tips om et utenlandsk byrå som noen har brukt, som kan lage wordpressmaler til meg og som også kan hjelpe til med tekniske ting i wordpress. Altså en wordpressguru som også har et øye for design, eller i det minste er flink til å tweake eksisterende themes og ekspert på elementor etc.

Det blir snakk om ganske omfattende bistand med sikkert et par nye nettsider hver måned. Og jeg er i startup av dette prosjektet så jeg har ikke råd til skandinaviske priser, da faller hele forretningsideen sammen.

Har noen noe tips til hvem som kan bistå meg her?
 

beatngu

Member
Hei ,
Jeg har en bedrift i Nederland som sikkert kan hjelpe deg med dette.
Er ikke noe wordpress byrå men ett par wordpressmaler pr måned kan jeg sikkert levere.
Bruker selv ikke så mye elementor for å slippe unna en del (bloat) og bruker mer customizer eller custom gutenberg blocks uten ekstra plugins så kundene mine kan forandre på ting selv.

Men jeg kan fint jobbe med elementor viss det er ønsket.

Du kan jo sende meg en PM viss du er Interessert.
 

JudeQuinn

Medlem
Hei,

Vi kan bistå med Wordpress, mest teknisk (f.eks. custom fields, lastetid, Wordpress API etc.), men kan også jobbe med "customizing" av ferdige themes, og løsninger à la kartvisning av poster, filter, mm.

Stort sett er det ting i Gutenberg og "native" Wordpress, men kan også jobbe med Elementor og andre sidebyggere.

Send gjerne en PM. Holder hus i Barcelona.
 
Topp