Trenger råd/hjelp med å sette opp et sosialt nettverk

dsbilling

New Member
Trenger råd/hjelp med et "sosialt nettverk" i enten drupal, wordpress eller elgg. Noen som kan hjelpe?

Vil helst snakke over mail eller WLM/MSN. ;)

zapotek

Medlem
Tror du bør gi ut litt mer info. Hva trenger du hjelp til? Å sette opp et sosialt nettverk ala. facebook?

Erlend

Medlem
Litt mer info takk.

Betaler du? Eventuelt hvor mye? Hvor stort er prosjektet? Fortell litt mer om prosjektet.

dsbilling

New Member
Det blir kanskje en betaling spørs hvor stort prosjektet blir.

Det blir noe lignende som Pimp My PC på ITavisen.no, men bedre og større. ;)

Erlend

Medlem
Og hvorfor skal en utvikler bli med på dette når han "kanskje" blir betalt? Han kan da bare starte det samme prosjektet selv...

Msites Ltd

Livsnyter
Og hvorfor skal en utvikler bli med på dette når han "kanskje" blir betalt? Han kan da bare starte det samme prosjektet selv...

Kan han det? Dette er så typisk norsk! Man tror man kan alt!

Hvis flere går sammen med spisskompetanse så tipper jeg man står sterkere....

Men, til topic...

Konkretiser hva du trenger hjelp med/tips til - og om du ønsker å utlyse en jobb finnes det vel et eget område for det her på WF.

Gaasehud

Medlem
Pratet litt med TS på msn (først gjennom Twitter) og må innrømme jeg ikke fikk helt tak i det. Men om jeg har forstått det rett vil du ha hjelp til å komme i gang med å bygge opp et community, men ikke er så stødig på PHP o.l., men mer design. Kanskje ta sikte på å få en utvikler til å gjøre det eller få noen til å sette opp et script og tilpasse litt.

Am I right?

Topp