Tonny: Ang kvalitet kan man jo aldri være 100% sikker, kan du være helt sikker på dette i din jobb f.eks? Men ja, jeg tror ikke dette er noe problem.
peterandrej: Selvfølgelig kommer jeg til å kreve en skikkelig kontrakt på dette og jeg gjør absolutt ingenting ang permisjon før jeg har dette på plass. Syntes jo fortsatt at dette er for godt til å være sant, (og det er det kanskje også) men man blir jo engasjert når noe sånt blir presentert og man plutselig ser for seg at man har fått drømmejobben som i i tillegg kan vise seg å være meget godt betalt.
Jeg finner ingen hjemmeside som presenterer dette mediebyrået, men jeg har funnet et par andre nettsider som de står bak. Det er bl.a en tjeneste noe alla finn.no.
Så når de presenterer seg med at de lager bannere "hele tiden" og har mange store kunder i Norge, men man ikke en gang finner en nettside, kan jo begynne å lure.
En av fordelene kan jo være at disse karene holder til 45min unna her jeg bor, slik at det ikke er noe problem å møte de for et møte før man evt skriver under på noe. Det er ihvertfall en fordel slik jeg ser det, uten at det garanterer for noe som helst.