Hva skal jeg kjøpe ? Trenger ikke skjermkort eller monitorer, men alt det andre.
Tonny Kluften Administrator 11 Jun 2007 #1 Hva skal jeg kjøpe ? Trenger ikke skjermkort eller monitorer, men alt det andre.
webmoney Søkemotoroptimist 11 Jun 2007 #2 Jeg blir veldig, veldig glad hvis du kjøper PC her: Datamaskiner, bærbare datamaskiner, skrivere, skjermer, LCD, PDA og mer pÃ¥ dell.no (ja, så til de grader min affiliatelink)
Jeg blir veldig, veldig glad hvis du kjøper PC her: Datamaskiner, bærbare datamaskiner, skrivere, skjermer, LCD, PDA og mer pÃ¥ dell.no (ja, så til de grader min affiliatelink)
Tonny Kluften Administrator 11 Jun 2007 #3 Ja det blir du vel hehe. Tror ikke det blir Dell for meg, for få konfigurasjonsmuligheter.
K Kenneth Dreyer Well-Known Member 12 Jun 2007 #4 Jeg bruker enkelt og greit bare å velge ukens pc fra komplett jeg! Dem funker som vanlig ganske bra for mine behov!
Jeg bruker enkelt og greit bare å velge ukens pc fra komplett jeg! Dem funker som vanlig ganske bra for mine behov!
Tonny Kluften Administrator 15 Jun 2007 #5 Funker sikkert, men jeg trenger ikke skjermer og skjermkort. Trenger stort sett midi tower, hovedkort, cpu, minne.
Funker sikkert, men jeg trenger ikke skjermer og skjermkort. Trenger stort sett midi tower, hovedkort, cpu, minne.