Hallo Hallo !
Nå har det seg slik at jeg jobber på Jysk!
Hvis du kunne tenkte deg å gi mellom 1000 og 1500 så ville jeg gått for
Kontorstol MARK hos JYSK. (mark)
Veldig god stol! Det som er fint med den er at den har memoryskum i setet.. (lignende Tempur)
Gjør at den tilpasser seg din kropsfasong.. Hvis du ser på bildet så har den to Støtter på hver side som jeg selv synes gir veldig god støtte for ryggen ( har selv en tendens til å bli sittende skeivt i stolen)
Om du ikke skulle like den så er Sander en god stol også.. men den kan føles litt tynn i ryggen.. fordelen med Sander er at du har justerbar støtte til korsryggen. noe som er veldig behaglig.
Sander ligger til 1900 ( kan kanskje virke litt vanskelig å sette opp om man ikke har montert så mye før)
Mark ligger til 1500 ( synes det er den beste kontorstolen Jysk har)
skal innom jobben en liten tur imorgen så kan sjekke om den kommer på tilbud snart.. og komme med en oppdatering!
Obs.. begge stolene er populære så går fort tomt. sånn at du ikke blir irritert for at jeg sender deg til Jysk også har de den ikke inne på lager.
Når det gjeller pris sjekk generelt på andre vare så kan jeg sjekke for alle så bare spør så skal jeg se om det kommer til en rimeligere penge!
Hvor holder du til? hvis det er i arendal området skal jeg nok kunne ordne litt prosenter
Bare si ifra først.
Håper det var litt nyttig informasjon.