Trenger noen tips om artikkelmarkedsføring av fotokurs nettsted.

seoglaer

New Member
Hei Se og Lær Fotokurs er en ny fotokurs nettside Se og Lær Fotokurs - siden for deg som vil lære og ta bedre bilder. vi luret på om noen hadde noen tips til oss slik at vi får en god ranking på Google. Kursene er luket slik at det bare er de som har kjøpt tilgang som får se innholdet og dette er reduserer hva som blir indeksert på sidene.

Vi har begynt og skrive mange gratis artikler som ligger åpent i bloggen vår og håper at dette vil hjelpe. Vi er litt i tvil om vi bør legge noen av de ut på artikkel sider, har lest at Google har redusert effekten. Og om det er noen norske sider som vi bør bruke og noen vi bør passe oss for.

Hvis noen har noen tips så setter vi utrolig pris på det!

hvaer

Medlem
1. Hvis du skal ha store bokstaver på enkeltord, så gjør det på alle, ikke bare på noen.
2. Fiks orddelingsfeilene dine. Slide 2 starter med en orddelingsfeil.

For disse punktene, så ser jeg at noe av det er en del av bedriftsnavnet, men det ser uansett ikke spesielt bra ut.

Ellers så er det vanskelig å gi tips til hva dere bør gjøre , når man ikke vet hvor dere vil. Du kan f.eks lese denne artikkelen her, og se om det blir noe klarere da for hva dere bør gjøre.

Hva er SEO-analyse?

seoglaer

New Member
Ja som mange andre firmaer så har vi gjort et bevist valg om å bruke stor bokstav når vi skriver firmanavnet i alle ordene. Jeg hadde ikke sett den orddelings feilen men etter å ha sett på hva folk søker etter google så tror jeg nok at det er bare å ha noen ordelingsfeil, men de bør ikke være på forsiden.

Men tusen takk for tilbakemeldingen.

Topp