Trenger litt hjelp til å flytte page-tekst

Her er sida mi: Pallebord

Ikke veldig fænsi riktig enda, men blir vel bedre etter hvert. Jeg skulle ha flytta den blå teksten der det står "Kontakt og bestilling" slik at denne hadde ligget like over den grå linjen. Er det mye pes, eller? Ser litt ryddigere ut om page-teksten står slik, syns jeg..

A

aabbcc

Guest
Har ikke tid til å se på koden, så jeg går skikkelig off-topic.
Kule bord! Lager du de selv? Hvis jeg får lurt med kona på det, så skulle jeg gjerne hatt et sånt i stua.

Abc

A

aabbcc

Guest
Stuebord i Jotun Shabby og lite bord i gammelt materiale var kult, men det gjelder egentlig alle. Men nå har jeg godt under 50% av stemmene når det gjelder innredning i heimen, så vi får se.

Savner litt info om bedriften/personen bak og frakt. Hadde jeg vært deg hadde jeg også åpnet for at videreselgere kunne tatt kontakt (det kan jo være møbelbutikker andre steder enn i nord-trøndelag kunne tenke seg å forhandle disse møblene).

a

Vet, det er en del av det som skal nytt inn på sida. Kanskje jeg til og med får klint inn et bilde av meg sjæl! Hehe!

Har tenkt litt på å kontakte lokale husflid-liknende butikker og høre om jeg får selge tingene mine der. Da slipper jeg unna med litt mindre volum, for om kjeder er interessert i det jeg lager er det to problemer - jeg har ikke kapasitet til å levere så voldsomt til volum, og hva hindrer dem i å stjæle designene mine? Hehe.. :) Men kanskje det hadde vært mulig å ta bestillinger gjennom noen andre sine nettbutikker eller noe, det kunne jo ha vært interessant. Så tar de i mot bestillinger, mens jeg produserer og sender ut. Får se hva jeg gjør.

Topp