Hvis du vil ha kritikk burde du begynne med å legge tråden i rett kategori. Dette er kategorien for markedsføring.
Hvorfor legger du opp en nettside som ikke er halvferdig engang og ber om ris/ros?
Men om du vil ha kritikk:
MASSE skrivefeil. Det heter f.eks Rabattnett og ikke Rabatt nett. Nevner også babypakke (ikke baby pakke), Teknikmagasinet (ikke Teknik magasinet).
Du har heller ikke oversatt noe særlig på nettsiden din. Siden nettsiden henvender seg til norske brukere er det jo greit at det står på norsk syntes du ikke?
"Welcome to the frontpage" burde kanskje endres til f.eks "Rabattnett.com | Konkurranser - Rabatter - Vareprøver" eller noe i den duren slik at søkemotorene har sjangs til å skjønne hva nettsiden din handler om.
Julekalenderen din fungerer ikke. Kommer bare til en side som ikke eksisterer når jeg prøver meg på første luke.
Under artikkelen "Gratis konsert med Chris Medina" linker du videre til en side på VG med overskrift "Spent og bekymret før plateslippet. Se premiere på stjernens nye musikkvideo her" Dette har vel ikke noe med gratis konserter å gjøre?
Hvorfor har du en tabell på "Kontakt oss"-siden med link videre til kontaktskjemaet og ikke bare et vanlig....wait for it....kontaktskjema?
Hvorfor har du "About Joomla" oppe på siden? Og hvorfor går denne til en side som ikke eksisterer.
Heter ikke siden din "Rabattnett"? I såfall, hvorfor står det "Joom! Frequent" i logoen da?
Det var det jeg gadd å skrive ned og det er sikkert ikke halvparten engang. Er kanskje i det krasse hjørnet i kveld, men vær så snill å jobb litt mer før du ber om tilbakemeldinger, for denne nettsiden er ikke halvferdig engang.
Hvilke premier har du i julekalenderen din? Ser du har invitert en del tusen på Facebook, så da er det vel på tide å få denne opp og gå? For du har jo "stor utvalg med produkter som vi vil gi bort til våre lesere i Rabatt nett". Jeg håper dette stemmer, for dersom dette bare er bløff og du rett og slett ikke har noen premier, får du ihvertfall ikke en enkel jobb med å tiltrekke besøkende fra Facebook eller andre steder for den saks skyld. Slikt sprer seg fort...