Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp til min webside/nettbutikk!

em8568

Medlem
Hei alle dere engasjerte sjeler. Jeg er fersk på forumet og har behov for kyndig veilledning:).

Firmaet er KLENZ Norge - Velkommen - KLENZ Norge. Her har vi info om produkt, nettbutikk og "GPP".... Vi selger en maskin, som vha nanoteknologi og sølv fjerner bakterier i f.eks sko og dermed fjerner fotsvette og vond lukt! Kan brukes på treningstøy/-utstyr, mobiler, klokker, cap'ser etc.

Jeg liker ikke utseendet på siden... jeg klarer ikke å forklare helt hvordan jeg vil ha det eller hva som jeg synes er feil... hører jeg fra noen der ute, skal jeg være mer spesifikk.

Om du går inn på siden - hva slår deg? Får du lyst til å handle? For lite info - for mye? Hmmm...

MEN - skulle gjerne hatt noen innspill. Hva det koster å gjøre noe helt nytt... hva kan man gjøre med eksisterende løsning...

Kan jeg bytte leverandør av siden enkelt - hva med bet.løsningen da...

Jeg ønsker mer power på siden, less is more, liker ikke fontene (er et enmanns-firma som har laget noe av designet, Mosoft står for siden, Dibs/Teller er bet.løsning).

Ønsker også å få redesignet en logo jeg har... Anyone? :)

Takknemlig for alle som gidder:D
 

em8568

Medlem
PS... OG jeg trenger ny header/banner på toppen... irriterer meg det som står der.... OG jeg trenger å bli litt "opplært" i dette med søkemotorer.... finnes sikkert innlegg her som jeg skal finne og lese :)
 

hansson

Langveisfarende
Jeg hang meg litt opp i dette med "fotsoppbakterie". Ligger det ikke i kortene at fotsopp er forårsaket av ... ta dah ... en sopp?

Ellers tror jeg du ville tjent MYE på å få et helt nytt design på siden. Fronten har litt mye informasjon også. Spre det heller ut på flere undersider.
 
Ser ut som du har logo, tekst og bilder klart. Du trenger bare et templat. Google "free website template" eller noe i den stilen, er mye fint. Så trenger du et FTP program.

Denne siden er så enkel at du ikke trenger egen designer for å lage noe helt nytt. Det blir fort dyrt. Du nevnte SEO, er ærlig talt usikker på potensialet, du bør vurdere nettannonsering.
 

smalltownmedia

New Member
Om du är nöjd med den existerande plattformen som används, dvs hur det fungerar att uppdatera sidan osv, så skulle du klara dig med bara en ny design och en översyn av innehållet tror jag. Som sidan ser ut nu så är den väldigt rörig och har inget tydligt fokus, mycket beroende på alldeles för många textstorlekar/stilar och för små bilder. Ingen orkar läsa igenom allt - på webben behöver folk få innehållet "serverat" utan att anstränga sig, dvs stora tydliga rubriker, korta texter, tilltalande bilder osv.

Jag vet inte vad en redesign skulle kosta eftersom jag inte vet vilken plattform du använder, men du får gärna kontakta oss på Smalltown Media för en diskussion.
 

em8568

Medlem
Glad for tilbakemeldinger uansett, jeg

Skulle gjerne hatt flere synspunkter - men hovedessensen er "mottatt" :)

Takk for innspill - kom gjerne med flere.:)

M
 

em8568

Medlem
Tja... du vet

... oppskriften på en god, engasjerende og ikke minst selgende web-side... men jeg og ser urimeligheten i det... :)


Er kanskje litt sånn at jeg ønsker at noen kunne fortelle meg hvordan jeg vil at siden skal se ut... famler i blinde og vet det selv. Men uansett, har fått noen innspill som har satt meg på nye tanker, så det er bra.

Tenker på antall sider, hvor mye kan stå på en forside egentlig... less is more, alltid? Fontbruk... Hva gjør at en webside selger mer enn en annen... sånne lukrative fasiter, du vet... :eek:
 

OldHP

Medlem
Mer

Mer bilder.. hadde vært bedre.. en lit finere logo så vil siden se bra ut den. reklamer til idrettsutøvere f.eks
 

em8568

Medlem
Trenger logo, ja

Takk :) vi er helt enige, vi trenger ny logo - vi HAR vel egentlig ingen logo i det hele tatt, så.. noen som kjenner noen som kjenner noen? Flinke, men ikke grådige? :D
 
Topp