Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp med meny/sortering vha. kategorier/tags

anderspanders

New Member
Jeg sliter litt med å finne en løsning på hvordan jeg skal få sortert poster i en ny WP-side jeg driver og setter opp. I hovedmenyen på siden forsøker jeg å få linket til en samling av poster som kan høre til én eller to av to forskjellige kategorier, til én brukergruppe.

Det er litt knotete å forklare, så la meg heller forsøke å visualisere med et eksempel. Menyen jeg forsøker å lage skal se ut omtrent som dette:

------------------------
Xbox-spill
- Passer for alder 3+
- Passer for alder 5+

PlayStation-spill
- Passer for alder 3+
- Passer for alder 5+
------------------------

Noen spill finnes til både Xbox og PlayStation, og noen til bare en av platformene. Ingen spill passer i mer enn én aldersgruppe.

Er det noen som har forslag til hvordan jeg skal få sortert innholdet slik som dette? Slik at folk som er på jakt etter PlayStation-spill som passer for barn over 5 år, kan tas til en liste over alle poster som passer overens med kriteriene?
 

anderspanders

New Member
Jeg er litt usikker på hva du mener her, Tonny. Jeg forstår jo at menyen lages under menyer, men dersom en link i menyen skal ta brukeren til alle spill som kun finnes til Xbox, og som passer for barn over fem år, må vel Xbox være en kategori, og 5 år+ være en underkategori?
 
Topp