Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger en "poll" som enkelt kan oversettes til norsk

Marita

ordleker
Jeg prøver å finne en poll-plugin som er enkel å oversette til norsk ("stem", "takk for din stemme" osv).

Prøvde ut WP-Polls, og nå Polldaddy - men etter en haug med detektivarbeid klarer jeg ikke å finne noe sted i filene hvor jeg kan erstatte engelske fraser med norske.

Når det gjelder Polldaddy, så må man registrere seg på polldaddy.com for å bruke pluginen. Her kan man lage en norsk språkpakke selv, noe jeg har gjort, men hvordan jeg får overført denne til Wordpress har jeg ikke klart å finne ut.

Vil først og fremst ha en plugin som plasseres i sidebar, men aller helst en som (også) kan plasseres inni poster. Dette kan man med Polldaddy, forøvrig en populær plugin som virker som er veldig bra, man kan lage surveys osv. Her lager man en poll som man laster opp i posten, eller man bruker en kode for å plassere i sidebar. Virker midt i blinken for meg, men så var det språket, da.

Noen som vet råd?
 

Marita

ordleker
Ja, jeg så det jeg også, men den kan jeg ikke finne..

Når jeg går inn på pluginen og edit - så får jeg oversikt over flg. filer:
polldaddy.php
style-editor.css
polldaddy.js
polldaddy-org.php
common.js
rating.php
polldaddy-xml.php
polldaddy.css
readme.txt
polldaddy-client.php

ingen messages.pot..
 

Marita

ordleker
Hm, men hvordan blir det når jeg skal laste den opp til WP, der laster man jo opp .zip? Må lage ny zip da, men det har jeg aldri gjort før :p

*forsker litt*
 
Topp