Trenger du hjelp å drive inn penger noen skylder deg? Si ifra!

source

Medlem
Så lenge du har, eller kan få en signatur på at personen som skylder deg penger(I værste fall kan jeg skaffe underskriften for noen kroner ekstra!) skylder deg penger så kan jeg få de igjen i løpet av en måneds tid med mye mindre gebyrer enn det et inkassoselskap vil ta betalt, da de gjerne tar hele summen og gir deg noen tusen! :)

Si ifra!

Send meg en mail på ted (at) cmail .nu

På forhånd takk, ser fram til en prat! :)

source

Medlem

Hehe, nei det er det ikke!

Vi vil virke litt mer profosjonelle utad, slik at de som vi krever penger av ikke ser på deg som en kriminell man ikke vil ha noe med å gjøre proffosjonelt. Men det er ikke mye forskjell fra de i praksis! Og ønsker du "skremmefaktoren" så kan vi sende vår største mann på din sak!

Som sagt, det er veldig mye av det samme! :) Vi går den ekstra milen uten og ta gebyrer for alt mellom himmel og jord slik inkassoselskaper gjør, og garanterer selvfølgelig at du får pengene..

Vi gjør det så og si gratis(Litt fra tilfelle til tilfelle) Men f.eks kan vi gjøre det slik at vi tar rentene og dere får igjen pengene! Eller vi kan bli enige om noe annet..

Dette gjelder også krav som er uofisielle, trenger ikke være fra et bilkjøp, eller huslån, kan også være enkle lån, eller penger du har lånt en kamerat som viser seg og ikke være så god kamerat som du trudde!

Alt mellom himmel og jord!

Trenger du kun rådgivning så bare send en mail og vi svarer på det meste:)

Topp