Det smarteste du kan gjøre er å nevne for din venninne at du ikke har råd til et fallskjermhopp akkurat nå, og foreslå en annen aktivitet, eventuelt at dere tar fallskjermhoppingen etter at du har fått lønn. Dersom hun uansett vil hoppe i fallskjerm på dette tidspunktet, foreslå et annet tidspunkt. Det er mye man kan gjøre som ikke koster penger, og det er enda mer man kan gjøre som koster langt mindre enn 4000 kroner. Og det er ingenting flaut med å ha dårlig råd, særlig ikke når du er helt nyutdannet. Forstår hun ikke det, kan jeg ikke begripe at hun skal være særlig til venn å ta vare på.Skal bruke det på fallskjerm hopping med ei vennine som jeg ikke har sett på et helt år..
Glem det. Samme hvem du låner penger av bør minstekravet være at du faktisk er ærlig med dem. Det finnes nok av høyrenteforbrukslån som ikke stiller spørsmål ved hva du bruker pengene til, men ikke lyv til den institusjonen som vurderer å hjelpe deg når du har det vanskelig.Hva hvis jeg tar lån i banken? Sier det er for å nedbetale Mastercarden på 9K, enda det kun er 5K som jeg mangler på Mastercard.
Hva hvis jeg tar lån i banken? Sier det er for å nedbetale Mastercarden på 9K, enda det kun er 5K som jeg mangler på Mastercard.
Blir vi å se deg på Lukusfellen på Tv3 om et år eller to??
Selvfølgelig gleder meg som en liten unge, tenkte jeg skulle melde på deg og
Liten unge var vel nøkkelordet her.. Helt ærlig. Du virker som en dott. Du minner meg faktisk om en fyr søsteren min var sammen med for masse år siden. Han hadde ikke mye økonomisk styring.
Jeg syns faktisk du skal takke peterandrej for at han prøver å vekke deg bort fra å bli en fyr som skal gi lønn til inkassoselskapene de neste 20 årene.Ok det er nok nå Peter. Har prøvd å spøke det bort, men nå synes jeg det holder. Har skjønt at du synes det var en dårlig ide.Skjerp deg litt.