IKKE-PEILLING
Medlem
Varför finns inget liknande tradera och ebay i Norge? QXL finns men det påminner mer om en traditionell auktionssida, där är det klubbslagsavgift samt det kostar pengar att lägga in varor. Tradera har så att det är gratis att lägga in annonser, men när det säljs får du betala en avgift, likaså om du lägger in 100 annonser i månaden och ingen av de blir sålda så får du betala några kronor för att lägga annons 101, det är väl gjort för att det inte ska spammas med 10000 annonser från samma säljare.
Jag tycker någon här kan starta en kopia av tradera Absolut ingen klubbslagsavgift!
Kollar jag lite på tradera, damkläder. 101000 annonser inne, utav dessa så har ca 8500 annonser ett bud på sig.
QXL damkläder 1000 annonser med 10 st annonser med bud.
QXL passar mer samlingspersoner än handel i övrigt så jag tror det finns utrymme för en traderakopia i Norge.
Jag tycker någon här kan starta en kopia av tradera Absolut ingen klubbslagsavgift!
Kollar jag lite på tradera, damkläder. 101000 annonser inne, utav dessa så har ca 8500 annonser ett bud på sig.
QXL damkläder 1000 annonser med 10 st annonser med bud.
QXL passar mer samlingspersoner än handel i övrigt så jag tror det finns utrymme för en traderakopia i Norge.