Av en eller annen merkelig grunn tenkte jeg akkuat det samme som deg Msites.. Det var jo en kar som startet en tråd om å møtes i Bergen. Det hadde vært mer eller mindre grenialt å kunne ta dette samtidig med en tur over til England.
Nå mente vel du sikkert denne andre turen da, men det er da samme greia...
For å gå nok OT og heller litt tilbake til sakens emne, så vet jeg ikke helt hvorvidt dette kan kalles reklame eller ikke. Uansett syns jeg at når DFDS ringte rundt i fjor for å spørre om å sende dette var en mye bedre måte å gå frem.
Selv mener jeg i bunn og grunn at jeg overreagerte i hele saken og grunnen til det er vel fordi ikke tenkte meg spesielt om før jeg i det hele tatt skrev mitt første innlegg i denne tråden.
Jeg tror heller ikke spesielt mye at de største aktørene benytter annonsenettverk noe særlig, men jeg har da faktisk lagt merke til at Nettby.no benytter både adsense og tradedoubler.. Hvorfor er heller spørsmålet mitt der.. Er det ikke VG som eier drifter og eier Nettby.no da? Og så vidt jeg vet bruker ikke VG.no annonsenettverk som Tradedoubler...