Det ser ut til at Tradedoublers statistikkløsning ikke fungerer, og ikk ehar gjort det siden vi gikk over fra mars til april. Dermed er det svært vanskelig å vite hvordan ulike kampanjer konverterer, og man famler litt i blinde.
For affiliates som administrerer kampanjer med hundretusenvis eller millioner av visninger hver dag, må slikt være frustrerende. Det samme gjelder keyword-buyers som ikke har noen mulighet for å se om konverteringen står i stil med utgiftene når det ikke kommer rapporter på hverken klikk, salg eller leads fra TD.
Jeg gir dem noen timer til, deretter begynner jeg å plukke ned det jeg har av keyword-kampanjer og annen ekstern markedsføring av programmene.
For ordens skyld: Jeg har ikke kontaktet dem angående problemet, da jeg ikke ser at det skal være nødvendig for et såpass stort nettverk.
Mvh
Bjørn Jarle
For affiliates som administrerer kampanjer med hundretusenvis eller millioner av visninger hver dag, må slikt være frustrerende. Det samme gjelder keyword-buyers som ikke har noen mulighet for å se om konverteringen står i stil med utgiftene når det ikke kommer rapporter på hverken klikk, salg eller leads fra TD.
Jeg gir dem noen timer til, deretter begynner jeg å plukke ned det jeg har av keyword-kampanjer og annen ekstern markedsføring av programmene.
For ordens skyld: Jeg har ikke kontaktet dem angående problemet, da jeg ikke ser at det skal være nødvendig for et såpass stort nettverk.
Mvh
Bjørn Jarle