Dette er vel egentlig samme tjeneste som penger.no ?
Er hvordan man ser på som verdiløst men for meg har den vært lukrativ.
For meg har det vært en stabil inntekt på mellom 50-100k i måneden avhengig hvor mye jeg bruker i markedsføring. Dette er fordi jeg jobber i denne bransjen selv og bruker siden til å drive leads til meg selv. Defor foreligger det ikke noen avtalerDa vil jeg anbefale deg å komme med statistikk og inntjening, dersom dette er lukrativt, må det jo være snakk om stabile inntekter.
Dette er fordi jeg jobber i denne bransjen selv og bruker siden til å drive leads til meg selv. ...
Voldsomt så kritisk a!På 3mndr har du altså oppnådd stabil inntekt på mellom 50-100k? igjen, kan du vise statistikk? dersom denne var enorm, ville dette slått ut hos alexa, noe den heller ikke gjør. Mye rart som blir sagt her.. Ja, jeg liker å være kritisk
Yepp jeg er mer enn interessert å kjøpe leads! Det er dette som generere salg for meg som forsikringsselger. Man må bruke penger for å tjene penger og dette inngår i markedsføringskostnaderDa kan den som kjøper ha en avtale med deg? Så du tar imot leads og betaler for dem?