To sider ødelagt...innstalerte feil plugin! :(

pleb

Medlem
Hei.

Innstalerte et plugin (samme plugin) på henholdsvis:

Reise til Kina og http://www.sydenferie.net/ , uten særlig hell.

Dette pluginet skulle hjelpe meg til å ha Adsense inne i artiklene, men et par timer etter at jeg innstalerte det, så gikk alt galt . Nå kommer jeg ikke en gang inn i WP-admin.

(Prøv å sjekk reisetilkina.com/wp-admin ... ). Så da står jeg der på bar bakke med to nettsteder jeg har masse artikler til, men som jeg ikke får lagt ut. Kjip sak.

Noen som vet om jeg kan "skru klokken tilbake" på disse nettstedene og fjerne dette pluginet? Irriterer meg at jeg ikke får oppdatert.:mad:

pleb!

pleb

Medlem
Takk for kjapt svar, folkens!

Ser at mailen med FTP-info ble sendt til en annen mail jeg ikke har kontroll over, og når jeg spør om å få tilsendt FTP-info på MIN mail, som jeg har registrert i One.coms registre i etterkant, så slår chatsupporten seg litt vrang. :p

Argh!

Men jeg har ikke dårlig tid, og nå vet jeg i hvert fall hva som fungerer. Igjen; takk! :)

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Takk for kjapt svar, folkens!

Ser at mailen med FTP-info ble sendt til en annen mail jeg ikke har kontroll over, og når jeg spør om å få tilsendt FTP-info på MIN mail, som jeg har registrert i One.coms registre i etterkant, så slår chatsupporten seg litt vrang. :p

Argh!

Men jeg har ikke dårlig tid, og nå vet jeg i hvert fall hva som fungerer. Igjen; takk! :)

Ingen bombe det der med One.com-supporten kanskje? :)

picxx

WF 09
Er det ikke mulig å forandre konatktmailen din i kontrollpanelet til one.com da?
Da burde det jo i ettertid være en smal sak å få tilsendt infoen.

Forøvrig, ang. one.com sjekket jeg et domene som lå på one.com for bare noen minutter siden. På samme server var det hostet 3302 andre sider.... *bombe* :D

pleb

Medlem
Ingen bombe det der med One.com-supporten kanskje? :)

Hehe, nei - de har vi nok erfaring med, Rune.:p

Jo, kontaktmailen er i orden, men de sender ikke ut den mailen med FTP-info som jeg trenger...

For øvrig har jeg ingen dårlige erfaringer med One.com ut over den litt begrensete supporten..;)

picxx

WF 09
For øvrig har jeg ingen dårlige erfaringer med One.com ut over den litt begrensete supporten..;)

Min påstand er at ingen faktisk har dårlig erfaring med one.com

.
.
.
.
.
inntil dagen kommer da kontoen blir suspendert grunnet overforbruk av ressurser og du sitter der med posten i skjeggkassa.

TorsteinO

Art Director & grunder
Eller den dagen serveren er så overbelasta at hverken du eller andre kommer inn på sidene dine

eller den dagen du oppdager at det på mystisk vis har havna et svært slemt javascript inne på sidene dine (statisk html, så ingen mulige sikkerhetshull) som har fått google til å merke sidene dine som farlige, og det samme scriptet på mystisk vis ser ut til å ha havna på noen tusen andre domener på samme server, men dette naturligvis ikke er one.coms feil

eller den dagen du plutselig skjønner at du mister kunder/besøkende fordi sidene dine går så treigt at de heller går til en konkurrent

eller... (og ja, dette er helt konkrete erfaringer jeg har hatt, eller som jeg har funnet hos kunder som har brukt one.com)

;)

pleb

Medlem
Da er i hvert fall Reisetilkina.com fikset, og Sydenferie regner jeg med at jeg fikser i løpet av et par dager (er på en kompis sin mail).

Til slutt vil jeg bare anbefale den engelske chatsupporten til One.com fremfor den norsk/danske. Forskjellen på å effektivitet er svært stor.

Topp