Hvem er du da, har du firma eller er du privatperson ? Send meg gjerne en PM med mer info
Privat. Isåfall får du sende meg PM så skal jeg svare på hva du lurer på.
Hvem er du da, har du firma eller er du privatperson ? Send meg gjerne en PM med mer info
Du må vel ha en vag formening om hvor du har fått nærmere 70% av trafikken din fra. Og ja, jeg tror nok hva jeg vil om den saken.
Sånn er det, over en million besøkende uten å ha betalt en øre for trafikken.
Problemet er jo ikke om trafikken er betalt eller ikke.
Problemet er jo at (hverken du eller evt.) kjøper ikke har den ringeste anelse om hvor trafikken kommer fra, så det kan jo like godt være hitbotter som er talt på siden. Å ikke vite hvor nesten 70% av trafikken kommer fra på en side er et veldig høyt tall.
Herregud, ta en titt på siden. Søk på google, youtube osv., du finner linken til disse sidene over alt. Folk poster den her og der.
Så det du gjør er basically å få folk til å spre siden, og de som betaler for det får akkurat like lite som de som "tjener poeng".
Vanligvis kalles slikt svindel, men det er vel ikke noe som er ukjent for deg det?
Javel, tro det er svindel.
Javel, tro det er svindel. Jeg er ikke desperat for å selge sidene uansett. Jeg gidder ikke å svare på flere påstander om at dette er svindel.
De som er interessert kan sende meg PM og stile alle mulige spørsmål.