Tony J
Alle skal få
Hei, jeg har holdt på ei stund med et prosjekt som jeg "straks" er ferdig med,
ja dere vet, når dere tror dere blir ferdig så er det alltid noe nytt som må
gjøres, og til slutt har det gått lang tid. I mitt tilfelle har jeg sendt noen slumper
dollar til utlandet til å betale mine freelancere. Og siden tiden har gått har dette
blitt en liten sum. Jeg lurer på om jeg kan få tilbake mva på dette når jeg kun
har dratt på paypal, sent penger som tjeneste til en emailkonto for frilanseren min.
I starten brukte jeg privat paypal konto. Med tiden har jeg registrert bedriftkonto, men
overføringene er på samme måte > paypal, log in, send penger, tjeneste.
Prosjektet mitt er ikke lansert enda, og inntektene er ikke der heller. Men forhåpentligvis
vil fremtida kanskje dra inn noen kroner, og jeg lurer da på hvis jeg klarer å tjene over 50.000
et år i fremtiden om jeg da kan begynne å skrive av det jeg har brukt på freelancerne mine?
Betalingene er ikke spesifisert en gang, men har mulighet for at freelancerne mine sender
meg oversikt over hva de har fått i betaling etc.
Jeg har null håp i få noe tilbake når den tid kommer, men er det muligheter her?
Jeg var tidligere registrert som DA med en kompis. Jeg kjøpte han ut og står nå
registrert som ENK.
Mvh Tony
ja dere vet, når dere tror dere blir ferdig så er det alltid noe nytt som må
gjøres, og til slutt har det gått lang tid. I mitt tilfelle har jeg sendt noen slumper
dollar til utlandet til å betale mine freelancere. Og siden tiden har gått har dette
blitt en liten sum. Jeg lurer på om jeg kan få tilbake mva på dette når jeg kun
har dratt på paypal, sent penger som tjeneste til en emailkonto for frilanseren min.
I starten brukte jeg privat paypal konto. Med tiden har jeg registrert bedriftkonto, men
overføringene er på samme måte > paypal, log in, send penger, tjeneste.
Prosjektet mitt er ikke lansert enda, og inntektene er ikke der heller. Men forhåpentligvis
vil fremtida kanskje dra inn noen kroner, og jeg lurer da på hvis jeg klarer å tjene over 50.000
et år i fremtiden om jeg da kan begynne å skrive av det jeg har brukt på freelancerne mine?
Betalingene er ikke spesifisert en gang, men har mulighet for at freelancerne mine sender
meg oversikt over hva de har fått i betaling etc.
Jeg har null håp i få noe tilbake når den tid kommer, men er det muligheter her?
Jeg var tidligere registrert som DA med en kompis. Jeg kjøpte han ut og står nå
registrert som ENK.
Mvh Tony