Tjener penger på stavefeil

Ståle

Medlem
En søkeboks kommer nok opp!

Uansett, undres litt over hvor mye trafikk denne siden egentlig har, og om han virkelig tjener 10.000 kroner i måneden.

Uansett, vedlagt bilde illustrerer effekten av medieomtalen. Må si den avtok veldig kjapt.

Bare for å ha noe å sammenligne med la jeg til webforumet.no. Trafikkmessig burde du vært rik Kenneth! :p

(Jada, vet at alexa ikke er til å stole på, men er det beste på markdet akkurat nå.)

Vedlegg

• graph.jpg
    graph.jpg
    20,7 KB · Sett: 17

picxx

WF 09
Folk har lett for å skryte på seg inntekter her på internett så..

Folk tjener faktisk penger ved å skryte på seg inntekt på nettet.

Tenk deg om du hadde flakset rundt på alle forum du visste av nå og fortalt at NÅ tjener du 1/2 mill. i mnd. på webforumet.
Det hadde ikke tatt den lange tiden før en reporter eller to hadde ringt, kanskje til og med et lite innslag i en tv-kanal, eller en notis i se og hor. Og ganske så sikkert god og brei omtale på alle de forumene du hadde lagt igjen "dritten" din.
Markedsføring er så mye ;)

p.s. Herremannen som driver pof startet faktisk sin markedsføring på denne måten, bare sikkert i en mye større skala.

nybraa

Medlem
Leste gjennom postene her og dere har helt rett:) Jeg ble bannet etter en uke etter artikelen. Noe som jeg ikke skjønte siden jeg fikk en oppfordring fra sjefen sjæl i google Norge.

Så sånn er det:D

Gomlers

Member
Halla gogglemann :) - Som nybegynner på forumet, så ønsker jeg deg velkommen hit.

Siden jeg alltid har hatt lyst til å være først med noe, så spør jeg deg:
Stemmer det at du drar en halv månedslønn på domenet?

nybraa

Medlem
Det stemmer/stemte men det var mye pågrunn av sesam.. Nå tjener jeg mye mindre. Dro inn en del de 2 første årene og først nå ironisk nok, så går det litt nedover:D

I Tillegg har google bannet meg for at jeg skrev "Tilbud fra google.com" istedenfor "annonser" eller noe annet:D Prøver å få dem til å vurdere nettstedet på nytt, men de vil ikke.. Noen forslag?

picxx

WF 09
Ganske utrolig at så mange mennesker klarer å feilstave google :)

23047653.jpg

:D:D

Topp