Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen på annonse per klikk?

tom3008

Medlem
Godagen!
Sitter her med websiden min Elverumby.com....
På denne siden har jeg lyst på annonser man tjener på per klikk..
Siden er ikke godkjent av google så jeg lurer på om det finnes noen fler som betaler godt per klikk... Av det jeg har skjønt av tradedoubler er det kun per kjøp, provisjon altså... Og den tror jeg er dårlig for det er faktisk noen som har kjøpt noe og jeg har bare tjent 0,75 kr.

Spørsmålene mine:
Finnes det noen utenom google som lar deg annonsere å få penger for det per klikk.????
Og kan man tjene penger per klikk på annonsene hos tradedoubler??


Mvh Tom Nielsen:):)
 
Sist redigert av en moderator:

zapotek

Medlem
1881 betaler 90 øre pr klikk tror jeg. På sittende rævv kan jeg ikke komme på flere annonsører som betaler pr klikk på Tradedoubler. Finnes dog noe på de andre affilatenettverkene.
 

tom3008

Medlem
Nei Tonny :-(
De sier dette:
Difficult site navigation: During our review of your website, we found
your site difficult to navigate. Potential navigation issues include:
redirects, pages behind a login or restricted access, broken links,
excessive pop-ups, dialers, and pages under construction or not yet
launched.

Hva skal jeg gjøre??


Takker for tipset zapotek :):)
 

Knut

Medlem
Kan det være fordi siden din laster utrolig tregt? Tok meg nesten 2 minutter på å laste siden
 

Erlend

Medlem
Må være noe galt med nettsiden din. Dette kommer opp hos meg:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, support@freehostia.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.



Bør nok få sjekket det opp.
 

tom3008

Medlem
Freehostia er nede igjen! Jeg betaler til og med!!! Er så lei, men tør ikke å bytte servere pga. redd for å bytte på settings og sånt :-S
 

Knut

Medlem
Sånne ting blir vel lagret i databasen så de er vel der på en annen server også :)
 

picxx

Well-Known Member
Freehostia er nede igjen! Jeg betaler til og med!!! Er så lei, men tør ikke å bytte servere pga. redd for å bytte på settings og sånt :-S

Poengterte det for deg i den forrige traaden din....hvorfor i all verden bruker du ikke domeneshop ogsaa til hosting naar du allerede har webhotell der?
Selvsagt er FREEhostia nede...de lever av aa dele ut gode gratiskontoer slik at folk skal oppgradere og betale... :rolleyes:
 

picxx

Well-Known Member
De sier jo i mailen at de ikke godtar redirects. Kanskje det vil hjelpe å fjerne cloakingen for elverumby.freehostia.com/joomla_1.5.9/?

Er ikke cloaking, det er bare en frame.
 

tom3008

Medlem
Skjønner ikke hva de mener da Tonny! Den er jo ikke vanskelig, såfall kan du referere til noe av det der?? :-D
Det med domene og server og slik jobber jeg med...
 
Topp