Tjen 500! 5 min jobb.

Rismoen

Medlem
Med tanke på at dette er et nytt medlem så tar du en stor risk.

Det er sant som du sier, men jeg har ikke samvittighet til å stjele penger fra andre, så gutten skal få penga sine.

Bruker du litt tid så finner du også mitt fulle navn.

Men til TS nå har jeg opprettet en konto hos neteller, så nå er det bare å vente på at pengene skal komme inn på kontoen min, så skal jeg sende de til deg :)
 

Rismoen

Medlem
Dritt at dem skal ha nesten 5% for å sette inn penger med VISA

5ljpS.jpg
 

Rismoen

Medlem
Greeeit, velger å stole på deg.. Ser det er mange andre på forumet som du har gjort "business" med, så det går vel bra for meg også.
 

Tony J

Alle skal få
Msites: Joda. Men Det er flere her på forumet jeg kan gå god for slik at risken blir mindre, kontra stor. :) Det er allitd en risk, det er jeg enig i.
 

OldHP

Medlem
Mhm.. Kan du sende resten til min paypal? Vil ta tid med neteller, du kan bare overføre de penga du har der på neteller tilbake til din dnb konto hvis du sender til min paypal. Jeg har samme email på paypal som neteller.
 

Rismoen

Medlem
Mhm.. Kan du sende resten til min paypal? Vil ta tid med neteller, du kan bare overføre de penga du har der på neteller tilbake til din dnb konto hvis du sender til min paypal. Jeg har samme email på paypal som neteller.

Da har jeg sendt 850,- til din paypal konto. Da har vel begge fått det som de ville :)
 
Topp