Tjen 500! 5 min jobb.

OldHP

Medlem
Jeg har penger i gjensidige.. jeg har ikke kort og trenger cash.. Regner med at om man overfører til en gjensidig konto så får man pengene øyeblikkelig.. hvordan jeg får pengene er en annen sak.. skrill, neteller, eller andre banker som du og jeg og har..

Du får 2000
Jeg får 15000

Eller vil du også ta en snapcatch? :p

Andreas H.
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Ja trenger pengene nu! Jeg har sparebank 1, skandiabanken og din sparebank... Har også skrill og neteller.. Har du noen av de? Siden du har dnb så tar d nok.. om jeg sender innen noen timer så får du de imorra ettermiddag eller kveld.
 
Sist redigert:

Rismoen

Medlem
LOL

Lenger tid.. hehe Ja trenger pengene nu! Jeg har sparebank 1, skandiabanken og din sparebank... Har også skrill og neteller.. Har du noen av de?

Har også sparebank1, hos neteller tar det vel ikke mer enn noen sekunder å registrere seg?

"Det er raskt og enkelt å betale med din NETELLER eWallet. Det første trinnet er å registrere en konto, noe som bare tar et par minutter, og det neste trinnet er å sette inn penger på den.Etter det er du klar til å betale med din eWallet overalt hvor NETELLER godtas, eller sende penger til venner og familie."
 

OldHP

Medlem
Ja stemmer.. Det går fort å registrere seg.. vil helst ha neteller, fordi jeg har littegranne minus på sp1 men du får velge. Edit: hadde 2030,-
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Jeg sender til din dnb konto nå og du får pengene, 2000,- imorra ettermiddag eller kveld. Du sender meg 1500,- nok til min neteller eller sparebank 1 like etterpå. Kan gjøre screenshot av kvitteringen. Her på forumet kjenner de meg uansett godt nok til at jeg ikke svindler så det er bare å spørre folk rundt.
 

Rismoen

Medlem
Jeg sender til din dnb konto nå og du får pengene, 2000,- imorra ettermiddag eller kveld. Du sender meg 1500,- nok til min neteller eller sparebank 1 like etterpå. Kan gjøre screenshot av kvitteringen. Her på forumet kjenner de meg uansett godt nok til at jeg ikke svindler så det er bare å spørre folk rundt.

Den er grei, sender deg kontonummeret på PM så jeg slipper at folk setter inn penger til meg, har snart ikke plass til mer penger i banken :D
 

Rismoen

Medlem
Jeg har penger i gjensidige.. jeg har ikke kort og trenger cash.. Regner med at om man overfører til en gjensidig konto så får man pengene øyeblikkelig.. hvordan jeg får pengene er en annen sak.. skrill, neteller, eller andre banker som du og jeg og har..

Du får 2000
Jeg får 15000


Eller vil du også ta en snapcatch? :p

Andreas H.

Gått litt fort i svinga her?
 

OldHP

Medlem
Dette har tatt tid og pengene er overført til hans konto.. Er alltid en risk å gjøre det på denne måten men men, har ihvertfall navnet hans og adresse...
 
Topp