Tjen 10øre pr klikk

Martin R

Medlem
Hei,

Jeg tenkte på at jeg skal åpne en nettside.
Så får å få besøkende så kunne jeg ha laget blitt med i et partner program sånn at nettsider og blogger kan legge ut en banner på sin side så kan de tjene penger pr klikk på min side, er dette å anbefale? Eller er det bare å glemme?

Hva tenker dere?

Hakasu

Medlem
Sånn jeg forstår det skal han ha mulighet for at vi kan registere oss på siden hans og legge ut bannere på våre nettsider, og tjene 10 øre per klikk. Er det riktig?

Hvis det stemmer må du nok gange prisen gange mye for at det skal være interessant for noen..

Martin R

Medlem
Ja, Hakusu det stemmer.
10 øre er jo mye bedere en tradedoubler som kanskje bare får 20% av salget.
Så lettere å tjene penger pr 10øre pr klikk.
1kr pr klikk er jo dyrt Hehe.

Hakasu

Medlem
Ja, Hakusu det stemmer.
10 øre er jo mye bedere en tradedoubler som kanskje bare får 20% av salget.
Så lettere å tjene penger pr 10øre pr klikk.
1kr pr klikk er jo dyrt Hehe.

Ja, men når 20 % av et salg på 1000 kr blir det 200 kr. For å tjene 200 kroner med din tankegang må man få 2 000 klikk på banneret!

1kr per klikk er absolutt ikke dyrt, ikke i det hele tatt.

pleb

Medlem
Det virker som om du vil ha besøkende til en nettside, og ikke til en nettbutikk. Og da skjønner jeg ikke helt hvordan du skal tjene opp pengene du bruker igjen - med mindre du har noe affiliateopplegg der.

Men tror uansett at dette ikke virker særlig realistisk mtp prissettingen din og slik det hele virker planlagt.

spikre

peterhamre.no
Hvordan vaffel skriver og formulerer seg, hvilke spørsmål han stiller, og hvilke svar han gir andre - det er i seg selv nok til å forstå at dette ikke er en seriøs fyr. Jeg tipper 15 år og droppet ut av skolen.
Som Tangen skriver: Han har mange baller i luften; og det virker ikke som han holder styr på noen av dem.

Topp