Tips til trafikk

Spare

New Member
Hei,

trenger tips til hvor jeg kan kjøpe trafikk til siden min og generere registreringer av nye medlemmer. God trafikk konverterer i dag på ca 10-12 %, og epost har virket klart best til nå (nå har vi ikke testet mye enda).

Noen som kan dette faget og som kan gi råd her ?

Mvv
Robin

hvaer

Medlem
Kjøpe trafikk er sjelden noen god ide, om det ikke er til CPA og man har god peiling på hva man driver med. Det er videre vanskelig å gi noen gode råd, uten å vite hvem side man skal gi tips om.

timepoint

Medlem
Tips til mere webtrafikk

Ser at mange tipser om Adwords.

Og da menes Sponsede Lenker/ rubrikkannonser. Det er da ikke bannere ( du kan kjøre dette også, men de vises ikke på Google, men på nettsider som YouTube, ABC Nyheter, Adressa, SOL og 1000vis av andre nettsider i Norge).
Du kunne testet en kampanje med å legge mange søkeord som strøm, strømselskap osv i Broad, da med lave klikkpriser. Men jeg mistenker at det er mange som konkurrere på disse ordene.

Her kan du også betale kun ppc, altså for de som klikker og faktisk besøker nettsiden din:

Scandinavian Ad Networks
og
Hjem / Root - ADA

Har du veldig god tid, kan du sjekke ut annonser på Bing, Yahoo, som har noen få prosent av søkemarkedet i Norge. Konkurransen på klikkpris er nok billigere her:
https://secure.bingads.microsoft.com/

Her kan du også betale kun ppc, altså for de som klikker og faktisk besøker nettsiden din.

Topp