Det er millioner av Template. Er noen template bygd opp på en måte som gjør de sikrere enn andre? Slik jeg har forstått det kan du få med deg virus dersom du laster ned et gratis template fra en random nettside. Er det andre ting som vekter enkelte templates forran andre? Alle innspill er velkommen.
Tony
Webforumet skulle hatt en liker knapp (tommel opp) elns. Takker for birdag.
Webforumet skulle hatt en liker knapp (tommel opp) elns. Takker for birdag. Jeg betaler gjerne noen hundrelapper for noe unikt. Vil anta at jeg kan få kjøpt et veldig fint template i bytte mot en Lørdag ut på byen
Oppsumert så har jeg nå plugins for SEO, Sikkerhet og Load. Da er det å finne seg et template som kan kle en wordpress installasjon. Nytt spørsmål: Når jeg har lastet ned wordpress og kjøpt template. Er det slik at man først a) Installerer wordpress b) legger inn template etterpå?
Takk muffins. Noterer opp W3 Total Cache(selv om det kan se ut som den ikke fungerer med siste versjon av wordpress).
Det aller aller viktigste pluginet for Wordpress-sikkerhet imo. er denne: WordPress › Limit Login Attempts « WordPress Plugins
Det er brute forcescript som forsøker å logge seg på adminpanelet 99% av scriptkidsa forsøker.
Takk muffins. Noterer opp W3 Total Cache(selv om det kan se ut som den ikke fungerer med siste versjon av wordpress).