Tips og tilbakemeldinger!

Turbo Heidi

Member
No holder eg på med en ny nettbutikk side. Denne gangen i WP. Til no har eg hatt nettbutikken min i 24nettbutikk. Eg fant ut at den løsningen ble for dyr for en ny oppstartet bedrift.

No ønsker eg og høre deres ærlige mening. Hva ville du gjort annerledes? Hva mener du mangler? Osv....

Samtidig vil eg ha litt tips til hva som feiler Produktsiden min(den blir hvit, men skal vere lik resten av sidene) HER....

Nettbutikken finner dere HER....

All tilbakemelding mottas med takk!

Dag Frogner

Supermedlem
Du må definitivt gjøre noe med forsiden. Hva med å ha oversikt over nyeste produkter, ting du har på salg, kundeomtaler, Facebook-boks etc etc. Var bare noen raske forslag. Noe må du ihvertfall ha der.

Når man holder musepekeren over "Produkter" burde det komme kategorier under. Det burde være unødvendig å måtte klikke seg inn på linken i menyen for å komme til produktene.

Du har en liten jobb å gjøre med oversettelse.

Du har mange korte produkbeskrivelser, som f.eks "Hunder er veldig glad i pipende leker. Desse bamsene er også pipende." Jeg er helt sikker på at du klarer å skrive mer om denne leken. :)

Syntes du burde ha hvit bakgrunn også på produktsidene, og ikke den brune som er der nå.

Når jeg klikker på "Vis handlekurv" får jeg bare en 404-side.

Kontaktskjemaet ditt så veldig merkelig ut, noe sier meg at det er noe feil med det?

Du skriver også mye "oss" og "vi", men det virker som at det er deg som står bak?

Turbo Heidi

Member
Du må definitivt gjøre noe med forsiden. Hva med å ha oversikt over nyeste produkter, ting du har på salg, kundeomtaler, Facebook-boks etc etc. Var bare noen raske forslag. Noe må du ihvertfall ha der.

Når man holder musepekeren over "Produkter" burde det komme kategorier under. Det burde være unødvendig å måtte klikke seg inn på linken i menyen for å komme til produktene.

Du har en liten jobb å gjøre med oversettelse.

Du har mange korte produkbeskrivelser, som f.eks "Hunder er veldig glad i pipende leker. Desse bamsene er også pipende." Jeg er helt sikker på at du klarer å skrive mer om denne leken. :)

Syntes du burde ha hvit bakgrunn også på produktsidene, og ikke den brune som er der nå.

Når jeg klikker på "Vis handlekurv" får jeg bare en 404-side.

Kontaktskjemaet ditt så veldig merkelig ut, noe sier meg at det er noe feil med det?

Du skriver også mye "oss" og "vi", men det virker som at det er deg som står bak?

Takk for din tilbakemelding.

Eg har tenkt tanken med produkter på forsiden. Har også lurt på å ha en slider på forsiden.
Vet ikkje hvordan eg får dem tingene du snakker om inn på forsiden.

Har oversatt det meste, men det som ikkje er oversatt no finner eg ikkje.

Når det gjelder produktbeskrivelsene er det bare midlertidig. Det kommer lengre beskrivelser der.

Synes selv at det ser veldig merkelig ut, men får ikkje forandret det noe. Annet enn og flytte om på rekkefølgen på boksene.

No er sidene tilgjengelige på handlekurv og kasse :)

Grunnen til at eg skriver "oss" og "vi" er fordi det er mere proffesjonelt enn og si bare "eg" og/eller "meg".

Topp