TIPS: Må besøkes!

picxx

WF 09
Er ikke ofte jeg får sånn "a-ha" greier og tenker at "fanden, dette må flere lese!", men i dette tilfellet fikk jeg faktisk det.

Personlig har jeg aldri sett siden før, og aldri hørt om den hverken her på wf eller andre plasser. Kom bare tilfeldigvis over den her i kveld via noen søk på vår alles kjære "store G".

Timepoint.no - Magasinet for deg med ambisjoner for nettsiden din

Ser ikke videre fin ut, men skal du på galleriutstilling finnes det mange andre plasser å blafre i.
Pennen er derimot ført akkurat slik _jeg_ liker å lese det (ikke sagt at du liker det), og mange av artiklene (innen markedsføring/webutvikling) er så langt over snittet av de som blir skrevet at enten får jeg lage meg en skala som går opp til 15, eller jeg får revurdere de sidene jeg faktisk trodde var bra.

Ta dere en tur innom, og gi gjerne en objektiv vurdering av det dere leser.
For allt det jeg vet kan det være et medlem her på wf som drifter siden.
(vet navnet, men ikke noe som automatisk linker seg til noen profil her inne).

U

Uregistrert

Guest
Hei fra Timepoint

Hyggelig med omtale av magasinet. Vil bare avkrefte at jeg ikke melder ting til Google osv, se crazy prosjektet mitt kjendislekkasjen.no så skjønner dere tegninga. Timepoint.no er et samle sted for all kunnskap jeg har plukket opp da jeg har markedsført og designet div nettsider. Prøver også å gi et balansert bilde på annonsering på internett. Tror også mange bloggere og adsense haier kan han nytte av tipsene. Av annet stoff, så poster jeg ofte foredrag og musikk som jeg føler andre også bø rhøre.For vel lage en profil her inne snart også.. Og vil noen linkbytte -s i ifra,k an lage en bloggroll..

Topp