Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips ang ledig domenet

looper

Medlem
@Hyperion
Ja og det er vel ingen hemmelighet at jeg har registrert en del domener og solgt en del her inne. Nei, han jeg snakket om (ikke Jigge) klarte altså å registrere på 1 minutt kl 04:00, noe som for oss andre ofte tar ett par timer til en halv dag. Jeg sutrer ikke, er ganske fornøyd med de kjøpene jeg har gjort. Og litt av gamet er jo å være først ute!

Gratulerer med Slankepillen, forhåpentligvis så gjør ikke domenet ditt lommeboken din slankere!
 

Nutz

Med lem
Grattis Jigge! :D

Førstemann til mølla etc.
Fair fight erklært og vedtatt selv om King sa Fus!! :)
 

Santo

Active Member
@Hyperion
Ja og det er vel ingen hemmelighet at jeg har registrert en del domener og solgt en del her inne. Nei, han jeg snakket om (ikke Jigge) klarte altså å registrere på 1 minutt kl 04:00, noe som for oss andre ofte tar ett par timer til en halv dag. Jeg sutrer ikke, er ganske fornøyd med de kjøpene jeg har gjort. Og litt av gamet er jo å være først ute!

Jeg syntes bare det var litt merkelig å kalle den andre karen for en fjott, dersom du, som du sier ikke sutret...

Men jeg glemmer ikke han fjotten som registrerte domener asap, da har man ikke en sjanse.
 

Santo

Active Member
Jeg leste "fjott" som at det var skrevet med glimt i øyet, men slik er det på et forum. Folk oppfatter ting forskjellig.

Men fjott er uansett fortsatt et negativt ladet ord.

Ta et Google-søk på ordet fjott, omtrent alle situasjonene som ordet brukes er i en negativ forstand om en person...
 
Topp