Timepriser på VG

testdriver

Ha det bra..
Er det mulig å finne prisinformasjon for timesannonseringen på VG eller må man kontakte dem?

Dere som nylig har brukt tjenesten, hva betalte dere (og når på døgnet annonserte dere)?

Tonny Kluften

Administrator
OT: Prøv deg frem med snå annonsevolumer hos VG før du slår på stortomma. Noen av mine klienter har blitt veldig skuffet over effekten av den VG-annonser. Hvis du ser annonser som går igjen dag etter dag så prøv å kopier mønster og metode, man kan ihvertfall regne med at de har en viss suksess siden de annonserer mye.

For min del bruker jeg ikke Adicate, de lovte mye mer enn de holdt. I et tilfelle hadde de serverkræsj, men krevde betaling uansett.

Sist redigert:
U

Uregistrert

Guest
http://www.adicate.com

Der finner du prisene på timeannonseringen. Skal være oppdatert så vidt meg bekjent.. Er jo litt forkjeller avhengig på døgnet, men ikke slike stoooore forkjeller.

Jeg testet ut adicate på vg og på en rekke andre av deres annonsesteder. Det frister ikke til gjentagelse. Annonseplasseringen på vg er grei nok, men plasseringen av annonsen på flere av de andre nettsidene var helt håpløs. Det blir med det forsøket. Har mer igjen for å bruke google og plassert annonse.

Topp