WP har en sånn auto-process.. jeg logget på med en shell, skrev noen linjer, og vips var det ferdig... ingen sak egentlig.
Det var mha denne: Installing WordPress « WordPress Codex
Men PM hvis du trenger litt hjelp.
Vi har kommet til å laste opp filene via ftp, og tror det skal gå bra Det som Sindre ikke har skrevet, er at man må endre filrettigheter etter at man har installert WP ferdig, så må finne ut akkurat hva slags rettigheter som må settes.
Vet at Domeneshop etter noen dager setter de korrekte rettighetene automatisk - jeg fikk en mail på det selv første gang jeg installerte WP
Det som Sindre ikke har skrevet, er at man må endre filrettigheter etter at man har installert WP ferdig, så må finne ut akkurat hva slags rettigheter som må settes.
Jeg bruker ikke å endre filrettigheter. Men du kan sette filrettigheter til 644 hvis de ikke er det allerede. Sett de til 666 hvis du ikke får redigert filene direkt i wp-admin.
644 var det, takk Jeg trooor vi er på rett spor nå, etter at hun først klarte å laste opp wp på samme sted som www lå, selv etter nøyaktige instrukser fra meg.. Jaja.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.