Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbud kun for WebForumets medlemmer!

KristianM

Medlem
Jeg har nå gleden av og presentere mitt første tilbud på Dedikert Server, kun for WebForumet sine medlemmer!

GRATIS OPPSETT!

1299,- / mnd.


Spesifikasjoner:
Prosessor:
Intel Xeon Quad - 64 bits.
4x 2.83+ GHz
Harddisk
2 x 750GB
Soft Raid 0 / 1
Ram:
8 GB
Internett:
1 Gbps
Trafikk:
Ubegrenset. (Hastighet begrenses ved passering av 10 TB upload. Alltid download)
Operativsystem:
Linux og Windows
Leie av Windowslisens kommer i tillegg. Ta kontakt for eksakte priser!
OBS: Egen windowslisens kan benyttes.
IP-Adresser:
1 (Kan utvides)
Levereingstid:
Somregel innen få timer! Ved stor etterspørsel kan leveringstiden bli opptil 48 timer...

Betaling gjøres pr. PayPal, eller bankoverføring/faktura.

Kommer tilbake med mer innformasjon / nettside.

Ønsker dere mer informasjon, eller bestilling av server, send meg en PM!
 

picxx

Well-Known Member
Hvilket firma står bak og hvor er serverne plassert?
 

KristianM

Medlem
De er lokalisert i OVH sitt datacenter i Roubaix. Eneste måten og få servere derfra på, er og gå via en reseller...
 

KristianM

Medlem
Dersom noen er intressert, men synes den over er litt dyr, kan jeg tilby Dedikerte Servere fra 699,- + oppsett...
 

picxx

Well-Known Member
De er lokalisert i OVH sitt datacenter i Roubaix. Eneste måten og få servere derfra på, er og gå via en reseller...

Vil det være datasenteret som stiller med support og er rettslig ansvarlig, eller vil dette være noe du som reselger tar deg av?
Kan være viktig å få frem om man kan forvente norsk support, eller support på dårlig engelsk med en franskmann på den andre siden av røret.
Også greit å vite hvem en kan forholde seg til i en evt. tvistesak.
 

KristianM

Medlem
Vil det være datasenteret som stiller med support og er rettslig ansvarlig, eller vil dette være noe du som reselger tar deg av?
Kan være viktig å få frem om man kan forvente norsk support, eller support på dårlig engelsk med en franskmann på den andre siden av røret.
Også greit å vite hvem en kan forholde seg til i en evt. tvistesak.


Det er inkludert support på noen av våre dedikerte servere. Tilbudet ovenfor er en av de med support inkludert. (På god Engelsk)
Mye av supporten kan på Norsk, gå via meg som reseller.

Denne serveren er derfor helt perfekt dersom man somregel klarer seg selv, og vet hva man er ute etter :)
 

picxx

Well-Known Member
...og evt. det rettslige?
Det går til Frankrike?
 

picxx

Well-Known Member
Kan du fortelle hvilket firma dine kunder skal/må forholde seg til?
Blir det ditt firma (ja, vil gjerne vite hvilket firma det er), eller blir det ett eller annet fransk firma?
 

KristianM

Medlem
Kunden skal forholde seg til OVH, men jeg vil alltid være tilgjengelig for support og andre henvendelser, som kan løses uten OVH :)
 

picxx

Well-Known Member
Ok, så kunden kjøper en server plassert i frankrike.
Han får support fra det franske selskapet.
I rettslige tvister må han forholde seg til det franske selskapet.
Har han derimot f.eks. spørsmål om hvordan han setter opp debian på sine servere kan du svare på norsk.

Greit å opplyse om slike ting på forhånd, så slipper man å bruke en hele side på å hale utav deg svarene :)
 

KristianM

Medlem
Ja, beklager det :)

Jobber for øyeblikket med og sette opp en side med mer innformasjon osv.

For de som lurer, handler jeg i denne saken på vegne av et norskt foretak, og ikke som privatperson. (1100 Web & Data).
 
Topp