Tilbakmelding på nettside.

muffins

Medlem
Litt konstruktiv kritikk:

Logo/header - Her får jeg litt følelsen av design fra 1998. Jeg ville nok begynt helt på nytt her og laget noe enklere og uten tydelige shadows bak teksten.

Dere burde legge inn litt bilder for å sprite opp litt. Kun tekst som det er nå virker kjedelig, og brukeren faller fort ut.

Konsistens rundt fonts i overskrifter - Her er det en salig mix av Comic Sans, Verdana, Times New Roman etc i varierende størrelser. Hold dere til en font/størrelse i overskriftene.

Under "Nyheter" og "Til info" hadde jeg forventet å finne nettopp nyheter og info og ikke et loginfelt. Om disse sidene kun skal være tilgjengelig for innloggede brukere ville jeg heller fjernet linkene i menyen og kun vist dem for innloggede brukere.

Er det kun admins som skal logge inn på nettsiden? Isåfall ville jeg fjernet loginfeltet helt fra alle synlige sider og heller ha et internt loginfelt på en skjult side.

Det finnes ingen meta-descriptions ut ifra det jeg kan se. Dette burde legges inn på alle sider.

A

aabbcc

Guest
Enig med han over.

Dette er ikke ment uhøflig, for jeg klarer ikke å lage fine design selv, men hvorfor betaler dere ikke en designer noen tusen kroner for en grafisk profil og nettsidedesign? Det ser ut som dere satser på å opprette en ordentlig bedrift, og da vil jeg tro det er en investering som absolutt vil lønne seg.

Dersom dere vil gjøre det selv, så legg iallefall ut noen bilder på sidene.

timepoint

Medlem
Flere bilder på nettsiden

Hei.

Savnet også litt bilder..
Og på om oss, ha gjerne bilder av dere selv for å skape nærhet og trygghet.
Legg også til adresse, tlf og annet under OmOss og KontaktOss.

Se eks. istockphoto.com for poffe bilder. Det beste er såklart egne.

Mvh
Thomas

Sist redigert:

pmb

Webutvikler
Skyggen i headeren ødelegger helhetsinntrykket for meg, ellers så det greit ut :)

MedicMic

New Member
Takker for gode tilbakmeldinger, og dere har helt rett. Vi har ikke laget, designet eller gjort noe annet enn tekst selv.

Har en ordentlig webdesigner på saken, så det kan nok hende at vi får noe nytt å mer snasent om ikke veldig lenge.

Topp