Stygg reklame øverst. To ting feil med den. 1. Den er feil plassert ift resten av siden (virker som den dytter ned siden) og 2. websider som selger ting burde ikke ha reklame. Føles grådig.
Logoen er håpløst utdatert og "standard". Virker som logoen er totalt frakoblet resten av siden utseendemessig. Intet gjennomgående tema på siden, og veldig "last opp logoen og sett den inn i teamet jeg kjøpte for 20$"-esque.
Sider med halvparten norsk og halvparten engelsk vekker heller ikke tillit. Oversett themet du kjøpte.
Liker ikke overgangene mellom bildene - for fancy. Ton dem ned, så blir det mer fokus på innhold og mindre fokus på "se hva jeg kan få til med slider-pluginen min!".
Twitter linken din linker til themet sin twitter-konto.
"Hjem" linken er død. Folk trykker på logoen for å komme "hjem".
Tok meg ikke tid til å se mer - virker som du kun er halvveis ferdig med å implementere et tema. Greit nok det, men så langt virker det som du ikke har gjort så veldig mye mer enn å fylle inn litt innhold.
Stikkord for forbedringer: mindre reklame (eller bare penere implementert), mer luft, mindre rot, mer elegant logo, og gjør ferdig themet ditt.
Lykke til - kule saker du poster!
Takk for konstruktive tilbakemeldinger!
Har endret plassering for reklamen som var øverst, bedre nå? Jeg bruker Google Ads Responsive som enda er i betamodus, kanskje dumt? Når det er sagt så selger jeg ingenting på siden, tror du har misforstått der. Kun ren artikkelside, nyhetsmagasin.
Enig i logoen, den hadde jeg liggende fra tidligere nettside og er ikke tilpasset dagens theme. Den skal skiftes!
Har oversatt en del, men slik som Featured i slideren, previos - next, trending og navigate sliter jeg med å oversette da jeg ikke finner de i opprinnelig språkfil, tips der mottas med takk.
Slideren er som den er i themet "ut av boksen" Har ikke helt klart og gjøre meg opp en mening om hva jeg synes selv enda, flere som er enige i at den er for "fancy" ?
Twitter ikon fjernet.
Hjem linken fungerer hos meg, men skjønner hva du mener. Den bør ha innhold utover å vise forsiden, det du mener?
Takk for lykkeønskninger, godt å vite at innholdet ser greit ut foreløpig da?