Takk for alle tilbakemeldinger.
Ja logo og frosk må definitivt byttes ut. Dette hadde jeg egentlig allerede på todo-blokka, men har ikke kommet så langt ennå.
Det er JA purity rett ut av boksen ja. Hadde egentlig tenkt til å customize litt mer selv, men så syntes jeg det ble ganske ok så jeg beholdt det.
Om oss seksjon hadde jeg glemt av, men det må jeg fikse. Og en copyright nederst på siden.
Det er nok også riktig at siden kan virke litt kjedelig, men jeg tror ikke nødvendigvis det er så dårlig. Det skal gi inntrykk av at det er en seriøs side, men jeg skal prøve å oppdatere artiklene med noen bilder. Tror dog ikke jeg vil ha så mange flere på forsiden (foruten logo og frosk) med mindre dere synes det er noe jeg absolutt burde ha.
Pilotforum er ikke mitt, men jeg er admin der, og jeg har tenkt litt på visuell integrasjon i det minste. Hvertfall for folk som kommer fra min site.
En annen ting. Synes dere siten var treg? Selv synes jeg det går litt tregt unna og tenkte å flytte fra one.com til proisp for å forhåpentligvis få litt mer fart.