PIP
Medlem
Fordi kommentaren din var OT, det var en kommentar til mitt spørsmål og hadde ikke noe i den tråden å gjøre. Jeg ryddet opp, akkurat slik du etterspør. Ok?
Hey... den skal jeg huske. Skjønner at jeg får en stor jobb med å rapportere fremover hvis det er lesten du har lagt deg på. Godt å vite!
Skjønner jo nå at du ble en smule fornærmet og tok dette veldig personlig. Og ut fra det ikke har noen intensjoner om å gjøre noe med dette. Det hele bunner ut i semantikk. Men det er greit for meg det.
Webforumet har blitt et fristed for Forumtroll der man fritt kan boltre seg i enkelte forum. Der det er viktigere å henge seg opp i ordlyder og fomuleringer enn selv temaet. Selv når man ikke har noen interesse for domenet, så kan man likevel komme med usaklige kommentarer som har null og niks med saken å gjøre.
Helt ærlig så synes jeg kommentaren din i tråden til Bjørn både var unødvendig og usaklig, for du burde vite bedre. Da kan jo spille uvitende og troskyldig, men det biter jeg ikke på. Og det at du sletter kommentaren min og påstår den var OT, det er også svært merkelig. Da det stadig kommer opp slike uten at de blir slettet. Men i dette tilfellet var det rettet mot deg.... og da selvsagt *delete*.
Men det er bra det settes en standard for hva som er lov og ikke, det er egentlig det jeg var på jakt etter. Og nå har jeg fått en innblikk i hva som gjelder her på forumet. Greit å få det konkretisert fra forumets eier.
Det kommer slike diskusjoner med noen mnd. mellomrom. Det er alltid noen som blir fornæmet, forulempet, såret, mister ære el. lign. og noen forsvinner rett og slett fordi de har blitt så "innmari dårlig behandlet" her. Velkommen til Internett sier jeg da.
Nå har jeg vært på nett så lenge at jeg ikke tar meg nær av slike kommentarer, iallefall ikke på annen måte enn at jeg sier min oppriktige mening tilbake.
Du sier du slettet mitt innlegg fordi det var OT, men hva med "Les mer om PIP og Msites her: Tilbakemeldinger i forumet for salg av domener." i samme tråden? Det må jo iallefall være OT i den tråden. Da vil det være mer relevant å linke til den tråden herfra...
Det er så jævla lite gjennomført...