Litt usikker på hvor jeg skal legge lista i dette tilfellet, men husk at konstruktiv kritikk er veldig viktig for å kunne utvikle seg.
Du skriver at du er en "Norsk webdesigner fra Stord". I mine yngre dager bygde jeg en hytte i hagen, men jeg tror det ville blitt feil å kalle meg selv snekker av den grunn.
Poenget er at du har veldig mye å lære ut i fra de to hjemmesidene du har vist her på Webforumet. Hvis du virkelig vil satse på en karrière innenfor webdesign, så kan det være lurt å vente med å hyle ut at du er en webdesigner til du har noen litt bedre referanser å vise til. Dette fordi du må bygge et navn for deg selv. Beklager hvis jeg er litt krass, men tror det er viktig at du hører det ganske tidlig.
Isteden for å kaste bort tiden med å lage slike hjemmesider du gjør nå, bør du heller ta boka (eller Google) og lese deg veldig opp på diverse områder.
Kort om hjemmesiden du ønsker tilbakemelding på (og områder du må lese litt mer om):
1. Å lage hjemmesider i 2015 som ikke er responsive har ikke mye for seg. Så det må du lese deg opp om.
2. Du må virkelig lære deg å lage et enkelt kontaktskjema, eller ihvertfall kunne implantere koden til et ferdig kontaktskjema.
3. Hvis du skal vise mange bilder på en hjemmeside, så må bildene optimaliseres. Å laste opp bilder fra et speilreflekskamera i sitt originale format fungerer dårlig
4. Skaff deg et skikkelig domene. Koster ikke mange kronene.
5. ???
6. Profitt